دریا

کلامت را کنترل کن

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ق.ظ
کلامت را کنترل کن
 


1 . کلامت را کنترل کن - قانون جذب
jazbrule.blogfa.com/post/24
‎قانون جذب - کلامت را کنترل کن - قانونی که شما را به آنچه می خواهید می رساند - قانون
جذب.

 


2 . کلامت را کنترل کن - قانون جذب
jzb.avablog.ir/post/24/کلامت+را+کنترل+کن
‎2 ساعت قبل ... کلامت را کنترل کن. شاید نتوانیم اندیشه هایمان را مهار کنیم، اما کلام خود را می توانیم
در اختیار گیریم. تکرار بر ذهن نیمه هشیار اثر می گذارد و آنگاه ...

 


3 . تولدی دوباره - (جلسه 50 ) مشاور اصلح
thewitch151.blogfa.com/category/51
‎کلامت را کنترل کن! از کلام تو بر تو حکم رانده می شود! اگه مدام در حال بدگویی از زندگی
باشی، غول چراغ جادوی تو همانهایی را برایت به وجود می آورد که خودت بر زبان می آوری!

 


4 . درمان پرحرفی | پرسمان دانشجویی اخلاق
akhlagh.porsemani.ir/node/559
‎چه طور می توانم کمتر صحبت کنم و بیشتر شنونده باشم؟ زبان مهم ترین کلید دانش, ...
تلف کن بپرهیزید. برای نیل به کم حرفی و به عبارت دقیق تر کنترل زبان و
استفاده به جا از آن، دو راه وجود دارد: ... (نهج البلاغه، کلمات قصار 349) در حدیث دیگری از
آن ...

 


5 . ذکری نمی دهم، فقط چمشت را کنترل کن - بیت المهدی(عج) ، کــــــرج
www.rayatelhoda.ir/cat/10/2
‎ذکری نمی دهم، فقط چمشت را کنترل کن - میعادگاه : کـــرج . ... کرد: در جامعه ما دو مسأله
غیر اخلاقی پر واژه ترین کلامت را داراست، یکی «تملق و چاپلوسی» است که نباید
از ...

 


6 . من چگونه می توانم خشم خودم را کنترل کنم ؟ - دارالقرآن الکریم اصفهان
dar-al-quran.ir/.../625-من-چگونه-می-توانم-خشم-خودم-را-کنترل-کنم-؟
‎حضرت علی علیه السلام می فرمایند: "بر شهوت و خواسته های نفسانی غلبه کن تا حکمت
(و معرفت) در وجود شما به کمال برسد."1 ... اما چگونه می توانیم خشم خود را کنترل کنیم؟
.... بگوید و نکات ظریف سخن گفتن را رعایت کند تا کلامش به عمق جان نفوذ نماید.

 


7 . چگونه احساسات را کنترل کنیم؟ - پرورش افکار
www.parvaresheafkar.com/law.../چگونه-احساسات-را-کنترل-کنیم؟
‎ Rating: 5 - 5 votes11 ژانویه 2017 ... خود کلمات زیاد مهم نیستند بیشتر احساس پشت آن‌ها مهم است. ... میگم اروم تر میشم ولی
کامل از بین نمیره تا خودش برای یه مدت حذف شه باید چیکار کنم؟

 


8 . خلاصی از ترس
https://www.radiomojdeh.com/khandaniha/.../1230-khalasi-az-tars
‎... برای خواهران و برادرانی که ترس، زندگی‌شان را دارد کنترل می‌کند، دعا کنم که ترس
را از آنها ... ای خداوند، طبق کلامت، روحی که تو به فرزندانت می‌دهی، در ما ترس ایجاد
نمی‌کند، ... خداوندا، کمک کن که عمق محبت تو را که از طریق عیسای مسیح بر ما آشکار
شده، ...

 


9 . یار بی وفاست {केरेचोक&ओमेइरा}{faithless} - قانون جذب
www.freekerech.blogfa.com/post/69/قانون-جذب
‎کلامت را کنترل کن شاید نتوانیم اندیشه هایمان را مهار کنیم، اما کلام خود را می توانیم
در اختیار گیریم. تکرار بر ذهن نیمه هشیار اثر می گذارد و آنگاه بر موقعیت تسلط می
...

 


10 . mohsenbonyadi - گام به گام تا موفقیت - محسن بنیادی مشاهده کانال ...
www.tele-wall.ir/telegram/channels/view/mohsenbonyadi?chart
‎تقوا به معنی «کنترل خود» ، یعنی بتوانی مراقبه کنی ، افکارت را کنترل کنی ،
کلامت را کنترل کنی ، دیدگانت را کنترل کنی ، آنچه می‌شنوی را کنترل کنی و ...

 



11 . نسیم کلمات | جملات قصار، جملات بزرگان و کلمات قصار | جانان
janan.eu/?cat=13
‎25 نوامبر 2014 ... پس اگر دوست داری به آرزویت برسی با تمام وجود به او اعتماد کن. ...... جادویی والا درون
همه ماست که هیچ کس نمی تواند آن را تحت کنترل خود در آورد، اما همه ...

 


12 . آنکه دیدند میهمان ها از کلامش آزارها... آنکه اولین سریالش بود، عید آن سال ها!
www.fardanews.com/.../آنکه-دیدند-میهمان-ها-از-کلامش-آزارها-آنکه-اولین-سریالش-بود-عید-آن-سال-ها
‎27 ژوئن 2012 ... پس دعا کن که رئیس صدا و سیما عوض شود! ... آن که دیده بودند میهمان ها از نحوه کلامش
آزارها، آن که اولین سریال او بود، عید آن سال ها! ...... شما نگران فرزندتی اگه میتونی برو
جامعه رو کنترل کن نزار بره سر ماهواره اصلا نزار بره مدرسه نزار بره ...

 


13 . خودشناسی - سیناایمانی
www.sina-imani.blogfa.com/post/45
‎نگران اشتباهاتت نباش، شکست خوردی، ناامید نشو، دوباره تلاش کن، حتی اگر هزار
بار هم ... است، پس بگذار که رویاهایت بزرگتر از ترس ها و اقدامت پر سروصداتر از
کلامت باشد. ... از اشتباهاتت درس عبرت بگیر و هر آنچه که نمی توانی کنترل کنی رها
کن.

 


14 . نمی‌خواست مثل آقازاده‌ها باشـیم - همشهری
hamshahrionline.ir/details/359528/Society/socialnews
‎7 ساعت قبل ... ... بود که نفوذ کلامش جوانان زیادی را پای جلسات بحث و سخنرانی‌اش می‌نشاند. ... کمک
نکنی چگونه می‌توانم ۱۱ میلیون دانش‌آموز را تربیت و کنترل کنم.

 


15 . هر سئوال که ممکن است هنگام کار با - AMIR HOSSEIN ICT
amirhosseinict.blogfa.com/post-4.aspx
‎31 دسامبر 2008 ... 16- چه کار کنم که وسط برنامه با خاموش کردن کامپیوتر برنامه های باز از بین نرود؟ ...
وارد کنترل پنل در ایکس پی شوید / آیکن سیستم را باز کنید / تب Advaced را باز
..... 72- دربعضی از سایتها کلمات فارسی دیده نمی شود چه باید کرد؟

 


16 . روز شمار همان کارمند!
chapo.blogfa.com/
‎امروز میدونمرقراره چه کار کنم. ... حالا فکر می کنم یک کنترل خریده ام به 18 هزار تومن.
... یعنی دیدید آدم سنّش که بالا می ره ، به جای اینکه از کلامش حکمت و عقل و درایت ...

 


17 . کنترل زبان - شجره طیبه
abdesaleh.blogfa.com/cat-15.aspx
‎بنده خودم مدت هاست در تلاشم که زبونم و کنترل کنم اما افسوس که قدم از قدم .... غرض
این که حرف های زائد را از کلامت خارج کن و هر حرفی را که نمی دانی، نگو و آن چه را هم ...

 


18 . فقط من و خدا
saadt.blogfa.com/
‎گفتم: با این همه گناه، برای کدوم گناهم توبه کنم؟ ... گفتم: نمی‌دونم چرا همیشه در مقابل
این کلامت کم میارم! ... خدایا من چکار کنم که با این درد کنار بیام؛ خدایا کمکم کن. .....
خوب این مال اینه که نمیتونی احساستو کنترل کنی،ولی من میتونم ، بدردک که منو ...

 


19 . رابطه زناشویی با همسرم | مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین | مشاوره رایگان
moshavere.tribuneazad.ir/رابطه-زناشویی-با-همسرم/
‎درحین رابطه جنسی حرفهای رکیک میزنه و از من هم میخواد که همراهی کنم. ...... اینطوری شما
در برآورده شدن میل جنسیش در کنارش هستی و میتونی شرایط رو کنترل کنی … .....
سبک خشونت آمیز : معمولا کلمات رکیک تحریک کننده عاطفی و نرم نیستند بلکه ...

 


20 . خودشناسی گامی موثر در زندگی حرفه ای | Abbas Khodaparast | LinkedIn
https://www.linkedin.com/.../خودشناسی-گامی-موثر-در-زندگی-حرفه-ای-abbas-khodaparast
‎2 سپتامبر 2015 ... بی توجهی به عزیزان در مقایسه با کلمات آتشین و غضبناک، لطمه زیادتری ... از
اشتباهاتت درس عبرت بگیر و هر آنچه که نمی توانی کنترل کنی رها کن.

 



21 . چطور دیگران را میخکوب کنیم؟ - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/99524/چطور-دیگران-را-میخکوب-کنیم
‎پس جمله تان را با عبارت «من احساس می کنم. ... اگر جملاتتان را درست ادا کنید و کلمات
تان را نخورید، 50 درصد راه را رفته اید. ... با جمع لبخند به لب همراه شوید اما نباید اجازه
دهید که این تپق ها شما را از کنترل خارج کنند و رشته افکار و کلامتان را پاره کنند.

 


22 . روش هایی شگفت انگیز برای آرام کردن ذهن - عصر ایران
www.asriran.com/fa/.../روش-هایی-شگفت-انگیز-برای-آرام-کردن-ذهن
‎بااینکه گفتن «مشکلاتت را رها کن» آسان است، همه ما می‌دانیم که عمل به آن، به این
سادگی‌ها هم ... بیدار شوید و کنترل سرنوشتتان را به دست گیرید، و با چیزهایی که بر

 


23 . آن ... از چیزهایی که وارد ذهنمان می‌شود آگاه باشیم، با کلمات، افکار و توجه‌مان شروع کنیم
.

 


24 . نکات کاربردی در انسولین درمانی(ویرایش شده در 25 اسفند 94)
ids.org.ir/index.php/fa/component/.../212-1392-03-17-18-16-33
‎در هر حال، هدف از کنترل قندخون، دیابت بدون عوارض در تمام طول عمر است. .... در خاتمه
باز هم خاطر نشان می کنم که: برای کنترل و حفظ دائمی قند خون در حد طبیعی، باید در ....
صبح زود با من تماس گرفت و با گریه و اضطراب این کلمات را بر زبان خود جاری ساخت!

 


25 . معاونت دانشجویی - 11 قدم تا خودشناسی
dsc.zaums.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=139&pageid...
‎بی توجهی به عزیزان در مقایسه با کلمات آتشین و غضبناک، لطمه زیادتری می زند. با
کسانی ... از اشتباهاتت درس عبرت بگیر و هر آنچه که نمی توانی کنترل کنی رها کن.

 


26 . اعتماد به نفس چیست؟ | گروه تحقیقاتی عباس منش
https://abasmanesh.com/fa/what-is-confidence.../comment-page-12/
‎به زندگی آدم های اطرافت نگاه کن، همه اشتباه میکنن، همه گناه میکنن، چون انسان جایز .....
تو با کنترل حواس 5گانه وبیشتر نیز کلامت میتونی کاملا فکرتو کنترل کنی ...

 


27 . ۱۵توصیه حاج آقا دولابی برای سبک زندگی - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../۱۵توصیه-حاج-آقا-دولابی-برای-سبک-زندگی
‎11 آگوست 2013 ... لبت را کنترل کن. ولو به تو سخت می .... با کلامش آرام می شوم . ممنونم خدای ..... خدا
رحمت کنه آقای دولابی رو، مرد نازنین و نورانی ای بود و کلامش حکمت.

 


28 . نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
‎4 ا کتبر 2008 ... یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهیم. همه سوار قطار شدند. ... بعد، مامور
کنترل قطار آمد و بلیط ها را کنترل کرد. بعد، در .... *حرف E بیشتر از تمام حروف
انگلیسی، در کلمات بکار می‌رود در حالیکه حرف Q کمترین کاربرد را دارد!

 


29 . چگونه خشم خود را کنترل کنیم؟ - سیمرغ
seemorgh.com/health/medical-news/148917-148917/
‎13 دسامبر 2012 ... همه ما با واژه هایی چون خشم، غضب، پرخاش، پرخاشگری، تند مزاجی و کلمات مشابه آنها ...
نکته دیگری که لازم می دانم درباره کنترل خشم تاکید کنم صبر و ...

 


30 . مراقب افکارت باش که گفتارت می شود :: ذهن زیبا زندگی زیبا - خدا
skylove.ir/post/87-جمله-معروف-امام-علی
‎15 فوریه 2016 ... راستی من حوصله کتاب خوندن ندارم تو بخون برام تعریف کن باشه ؟ avatar .... جون تو
سخت بود کنترل زبونمو نگه دارما. avatar ..... کلمات کلیدی.

 



31 . چطوری میشه تو حرف زدنم غلو نکنم؟ [بایگانی] - گفتگوی دینی
www.askdin.com/archive/index.php/t-25238.html
‎اول چطوری میشه حرف زدنمون رو کنترل کنیم ؟ ... انجام بدم و از بیشتر محرمات دوری کنم
ولی بخدا کلامم درست کنم فکر نکنم اصلا دیگه گناهی باشه انجام ...

 


32 . چیزهایی که مردان می خواهند هر زنی بداند!!! - آی‌بانو - پایگاه بانوی ایرانی
ibanoo.ir/سلامت-روح/چیزهایی-که-مردان-می-خواهند-هر-زنی-بداند.html
‎15 ژوئن 2012 ... این مکانیسم تدافعیست که او برای حفظ کنترل به کار می گیرد. یک مرد نمی ...
مطالعات نشان می دهد اکثر مردان تن صدا را برتر از کلمات می شنوند. آهسته تر .... <br />
اما باید سکوت کنم که شوهرم بهش بر نخوره یا بترسم که نکنه ازم زده بشه؟

 


33 . افزایش یا کاهش فاصله بین کلمات در ورد :: ترفندهای کامپیوتری
tarfandha.blog.ir/post/172
‎29 نوامبر 2013 ... قبلا در این مطلب به نحوه افزایش یا کاهش فاصله بین کلمات در نرم ... وقتی از وورد
2013 متنی را در وورد 2007 باز می کنم کلمات خراب و جا به جا با یک ...

 


34 . مهـــارت هـای زندگــی
maharat8.blogfa.com/
‎(اغلب این افراد قادر به کنترل خشم خود نیستند) .... آن روز، باعث شد که روی پای خودم
بایستم و راه تازهای را شروع کنم و از آن روز از هر قسمت ...... هیچگاه کلامش را قطع نکن.

 


35 . روان - چگونه با فرزند سه ساله خود رفتار کنم
www.ravvan.com/fa/.../چگونه-با-فرزند-سه-ساله-خود-رفتار-کنم
‎16 سپتامبر 2013 ... افزایش به کار بردن لغات و کلمات زشت نشانه این است که کودک در خانه و یا ... و نمی
توانید خودتان را کنترل کنید ،انتظار نداشته باشید که کودکتان ...

 


36 . چطور فن بیان خوبی داشته باشیم و خوب صحبت کنیم؟ - آموزش سخنرانی ...
bahrampoor.com/چطور-فن-بیان-خوبی-داشته-باشیم-و-خوب-صحبت/
‎4 ژوئن 2014 ... اگر یک گوینده باشیم؛ یعنی کلمات را درست ادا کنیم، با لحن و صدای خود ... (۲ ساعت
حداقل است) و تأثیر آن را هر روز در کار و زندگی خود بارها و بارها مشاهده می‌:کنم. ..... در
دوره کنترل کم رویی و کم حرفی درباره اعتماد به نفس صحبت شده ...

 


37 . روش های درمان لکنت - انجمن لکنت ایران
loknat.org/forum/showthread.php?tid=3266
‎فرار از برخی کلمات فقط ترس از تلفظ آنها را بیشتر می کند. ... با قطع و تکرار عمدی
می توان احساس کنترل بهتری را بر روی تکلم در لحظه ..... این است که برخی از اصطلاح
کنترل اضطراب به جای درمان و ریشه کن کردن آن استفاده می کنند.

 


38 . نشانه های امید قدم دوم - اعتیاد وبهبودی(pedram) - blogfa.com
pedram1behboudi.blogfa.com/post-38.aspx
‎امیدی که ربطی به درصد ندارد که من فکر کنم من به نیروی برتر پنجاه درصد امید دارم
هفتاد .... کلامش ایستاده است و تو می توانی به وعده های انجمن و اصول روحانی آن اعتماد
کنی. .... در گذشته من نمی‌دانستم به چه دلیلی نمی‌توانم مصرفم را کنترل کنم ولی حالا
این را ...

 


39 . میگنا - اختلال پانیک ( Panic disorder ) چیست ؟
www.migna.ir/vdcai0n6.49noa15kk4.html
‎7 ا کتبر 2013 ... 2-ترس از، ازدست دادن کنترل در مکان های عمومی مثلا زمین خوردن در محل کار یا مدرسه و
دانشگاه ... کلمات کلیدی: پانیک،ترس،فوبیا،اختلال پانیک .... منم شبا دچاره این حمله
میشم سعی کن تو اون وقت از شب درگیری فکری واسه خودت ایجاد ...

 


40 . افزایش قدرت بیان
article.tebyan.net/163285/افزایش-قدرت-بیان
‎30 آوریل 2011 ... تلاش شما برای ادای آرام کلمات، ایجاد طمأنینه در بیان، ایجاد احساس اعتماد به نفس ...
آشنا نبوده و از نوعی بازداری و کنترل شدید احساسات و عواطف برخوردارند. ... در جمع

 



41 . راز موفقیت
malek2017.persianblog.ir/
‎بگذریم نمیخوام پر حرفی کنم حالا بریم دنبال کنترل ضمیر ناخودآگاه: ... و مراقب
حرفات باش بذار همیشه حرف های خوب بزنی کلمات زیبا تکیه کلامت باشه لذت ببر از
...

 


42 . یکرنگ
iekrang.persianblog.ir/1387/5/
‎11 آگوست 2008 ... هیییییییسسسسسسسسس کلامت رو کنترل کن. ... دلم میخواهد بقلش کنم ولی فقط
باهاش دست میدم. ... امروز تونستم که دوباره یکم کار کنم.

 


43 . کنترل زبان یکی از مهمترین مسائل در سیر و سلوک ( مهم مهم مهم ...
www.askquran.ir/showthread.php?t=16537
‎3 نوامبر 2009 ... غرض این که حرف های زائد را از کلامت خارج کن و هر حرفی را که نمی دانی، نگو و آن چه را
هم می دانی، همه اش را نگو و ضمنا به هر کس هم نگو. مخفی نماند که سخن ...

 


44 . خاطرات پزشک درمانگر اعتیاد
d-m-es.blogfa.com/
‎تا یاد نگیری چطور هوست را کنترل کنی، ترک نکردی. شیطان راه ..... تکّه کلامش این بوده
"بچّه های من تریاک چیز خیلی بدییه، حواستون به رفیقاتون باشه، مبادا معتاد شید".

 


45 . حدیث زندگی -حدیث 313 - امام علی (ع) - blogfa.com
hadith313.blogfa.com/category/2
‎«اخلاقت را خوب کن تا خداوند حسابت را آسان گرداند.» اَمالى صدوق، ص 278؛ میزان ...
مرتبط: امام علی (ع). برچسب‌ها: سخنان گوهر بار امیرالمومنین در مورد کنترل خشم سخنا ...

 


46 . در سال 94 مراقب کلام خود باشیم! - عرفانی زاده دات کام
erfanizade.com/be-careful-about-what-you-say-in-1394
‎کلمات منفی، چه به صورت شفاهی یا مکتوب، بسیار خطرناک هستند. ... صمیمانه به شما
پیشنهاد می کنم که مراقب این جعبه باشید. .... بزارم و یک زمان اضافی تا عجله در انجام
اون کار باعث عصبانیت و تنش و در نتیجه منجر به عدم کنترل روی ذهن و کلام نشود

 


47 . aref53
aref53.blogfa.com/
‎بنابراین به محض اینکه به خواسته ات فکر کنی، غول فوراً دست به کار می شود و از ....
است که این موضوع را می شنوی، ممکن است بگویی: وای پس باید فکر هایم را کنترل
کنم! ..... بنابر این وقتی این کلمات منفی را به زبان می آوری، قانون جذب معادل داخل دابل
...

 


48 . با کودک بدزبانم چطور رفتار کنم؟ - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/.../conduct2-child-bdzbanm.html
‎وقتی کودکان شروع به بدزبانی، تمسخر، پرخاش، استفاده از کلمات نامطلوب و گاه ... از
آن جا که می دانید بدزبانی شیوه ای است که کودک برای اعمال کنترل بر شما به کار می ...

 


49 . سخنان آموزنده و پند آموز
tafakorsokhan.blogfa.com/
‎آرزو میکنم لبخند بر لبانت و خوش اخلاقی در کلامت و زیبایی در نگاهت و مهربانی در ....
من ترجیح می دهم اینگونه تصور کنم:" امروز، آخرین روز زندگی من است و می خواهم ...
خواست قدرت را برای نیرومندی و کنترل جهان پرورش می دهد ، یا هرج و مرج و ناتوانی را .

 


50 . پاسخ ها – هایکو ؛ هایکو فارسی
www.hiku.ir/answers/
‎وقتت رو تلف می کنی; اهمیت نده; به کسی مربوط نیست; بهتر از این نمیشه .... هایت را
تجربه کن; بر یک حس مراقبه کن; لطفش در همین است; احساساتت را کنترل کن ... قهر و

 



51 . دوستی در کلام علی(ع) (1)
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/.../دوستی-در-کلام-علی(ع)-(1)
‎از دوستی با احمق و کم خرد پرهیز کن؛ چون او می خواهد به تو سود برساند ولی بر اثر ....
خشم خود را کنترل کن؛ چرا که این کاری پایانی نیک و شیرین دارد. ... کلمات کلیدی.

 


52 . اُدع ُ الی سبیلِ ربِّک بالحکمةِ و الموعظةِ الحسنة - مطالب بهمن 1392
mehrdadsalafzoon.mihanblog.com/post/archive/1392/11
‎14 فوریه 2014 ... صبر کن! شکر توی کلامت! این شکر این ... اینجا را درست کن بعد هزار رکعت نماز
خودش به سراغ تو می آید، ... می توانی غضب را کنترل کنی؟! وقتی به ...

 


53 . سکوت - اندیشه قم؛ تنها مرکز حوزوی پاسخگویی تخصصی به سؤالات و ...
www.andisheqom.com/public/application/index/view?c=3346...
‎اگر گمان می کنی سخن گفتن، نقره است به درستی که سکوت، طلا است.[12] 3. ... صلّی
الله علیه و آله و سلم به زبان خود اشاره کرد، یعنی از زبانت بترس و آن را کنترل کن.

 


54 . افشاگری وزیر دولت نهم درباره احمدی‌نژاد - انتخاب
www.entekhab.ir/fa/news/.../افشاگری-وزیر-دولت-نهم-درباره-احمدی‌نژاد
‎وزیر را که نباید کنترل کنی! این چهار نفر ... احمدی‌نژاد دو لفظ در مورد مددی به کار برد
که من در مصاحبه نمی‌توانم مطرح کنم. گفتم من .... می‌گفتند اثر کلامش بسیار است.

 


55 . کاردرمانی - اوتیسم - پست دوم - سه شاخصه کلیدی
ot.blogfa.com/post-104.aspx
‎14 نوامبر 2013 ... در مورد شاه کلید های تشخیص اختلالات طیف اوتیسم صحبت کنم . ... ادا و اطوار ،
تقریبا معادل کلمات Gesture & Posture است . .... نکته ی مهم : کودکان مبتلا به
اختلال نقص توجه و بیش فعالی ، کودکانی که در کنترل هیجاناتشان مشکل ...

 


56 . عاشقانه درآغوشم گیر ...
laleh55421.blogfa.com/
‎هر روز و هر لحظه به این فکر میکنم که چیکار کنم که لحظه هام عاشقانه تر باشه . .....
اینکه رفتارتو کنترل کنی یعنی بزرگتر شدی و خوشحالم که توی این بزرگتر شدن
من ... و میتونه چقدر زندگی آدمارو تحت تاثیر قرار بده یه کم توی انتخاب کلمات
بیشتر ...

 


57 . 10 راز بالا بردن نفوذ کلامتان در دیگران
12ceo.ir/10-راز-بالا-بردن-نفوذ-کلامتان-در-دیگران/
‎ Rating: 10/10 - Review by کارآفرینان جواننفوذ کلام یعنی قدرتی که دیگران را با حرف زدن کنترل کنید. کاری کنید که
کلامتان .... می گوید 2 سال پیش. منظورتون از ستون سمت چپ کجاست پیدا نمی کنم
ببخشید.

 


58 . عرفان وتصوف اسلامی ؛ قلندران » اصول و آداب مریدی ….
www.ghalandaran.com/?p=289
‎به می سجاده رنگین کن گرت پیر مغان گوید یااگر مرشد یاشیخ یا پیر دلیل ... خشت
مردم یا اصلا صحبت نکن که بهتر است ؛ ولی اگر نتوانستی خودرا کنترل کنی ...
دربرابراین سه نفرمانند مرده ای باش دردست غسال و گرنه اگر کلامت صحیح هم باشد.

 


59 . علل ودرمان لکنت زبان در کودکان - قسمت دوم | دکتر محمد والی پور ...
www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=2506
‎۶) (خواندن مکرر متن، کنترل سرعت): زمانی که کودکی متنی را چندین بار میخواند در ...
خود را از این که ممکن است کلمات کودک از گیرها و تکرارها خلاص نشود، ابراز نکنید. ....
۱۷) از بیان توصیههائی مثل ”آرامتر صحبت کن“، یا ”آرام باش“ خودداری کنید؛ زیرا ...

 


60 . جواب‌های پخته‌ی درامر جوان - پایگاه اینترنتی مجله ترانــه مـــــاه اولین و ...
www.taranehmah.com/taranehmah/soalpichDetails?id=9
‎3) یک نام هنری برای خودت انتخاب کن... همین ایلیار خوبه دیگه ... 6) تکیه کلامت
چیست؟ مثلا. 7) اهل محله / ساکن . .... 70) اگر عصبانی بشی... سعی می‌کنم کنترل کنم.

 



61 . توسعه یعنی هدیه کتاب به جای سررسید .......... (یادداشت ... - محسن رنانی
www.renani.net/index.php/texts/notes/524-2016-02-26-07-29-59
‎28 فوریه 2016 ... لب کلامم این بود که انسان را حیوان ناطق تعریف کرده اند اما وقتی این .... دیگر
نتوانستم خودم را کنترل کنم، تقریباً یقه‌اش را گرفتم و کشیدمش تو.

 


62 . چگونه روحیه انتقادپذیری خود را بالا ببرم؟ - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/1080400
‎22 نوامبر 2016 ... واقعا دوست دارم روی خودم کار کنم تا انتقاد دیگران را راحت‌تر بپذیرم. ... شنیدن
انتقاد چگونه واکنش نشان می‌دهد، می‌توانی به مرور زمان خودت را آرام کنی و کنترل
احساساتت را در دست بگیری، ... نباید از کوره در بروی یا کلامش را قطع کنی.

 


63 . تایپ حروف کشــــــــیده شده! | Nariya.ir – دانشنامه ناریا
www.nariya.ir/تایپ-حروف-کشــــــــیده-شده/
‎12 جولای 2011 ... میخوام بهتون بگم که چطوری میشه کلمات و حروف رو کشیده بنویسیم. ... ولی ی سری
شکلها هست که نمیدونم چطور تایپ کنم شما بلدی؟ .... فرض دارای صفحه کلید عربی
هستید به کنترل پنل مراجه کرده و زبان سیستم را به Persian و همچنین ...

 


64 . روزنامه ایران_مجری باید خودش باشد...
iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/48572
‎15 ژانویه 2015 ... یعنی این موضوع به عنوان آرزویم نبود که بخواهم به آن فکر کنم ولی با پیشنهاد ... و
مردم طوری خودم را کنترل کنم و برنامه را پیش ببرم که مخاطب از من آرامش بگیرد. ... و
مناسبت‌های روز باشد اما اعتقادی بر استفاده از کلمات سخیف ندارم.

 


65 . رهنمودهایی در خصوص پرورش کودکان | مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی ...
bamdadfcc.com/?page_id=138
‎من به سرعت یاد خواهم گرفت که در کنترل رفتارم ، صبر و خویشتن داری ، توجه به
نیازها ... .وقتی که نمی توانم این احساسات را با کلمات بیان کنم آنها را بوسیله رفتارم
...[DOC]

 


66 . نوروز 1391 بر شما عزیزان مبارک باد کامتان شیرین - zohreh.sch.ir
www.zohreh.sch.ir/upload/15/pake.docx
‎عزیزا : کمک کن بشنوم زیبا کلامت را ، که من راضی شوم از تو و تو راضی شوی از من .
.... بهترین ناخداها می دانند که نمی توانند طوفان دریا را پیش بینی و کنترل کنند اما ...

 


67 . پنج ترفند و آموزش برای تسلط بر روی کیبورد اندروید - کانال
qanal.ir/6ترفند-و-آموزش-برای-تسلط-کار-بر-روی-کیبو/
‎11 ژوئن 2013 ... اگر از کیبورد اندروید تنها برای تایپ کلمات استفاده می کنید باید بگوییم ...
چگونه با استفاده از Windows 8 Task Manager سرویس ها را کنترل کنیم؟ ... در اینجا
اندروید سعی می کن کلمه ای را که قصد نوشتن آن را دارید حدس بزند و در ...

 


68 . مستانه -تفاوت ها در ۳۶۰۰۰ پا - امروز
emrooz.ir/مستانه-تفاوت-ها-در-۳۶۰۰۰-پا/
‎16 آوریل 2015 ... ممکن است در مشاغل دیگر با همه این افراد برخورد کنی، اما… ... بر احساس خشم و شادی ات
مسلط باشی که باید دیگران را هم کنترل کنی.اوج ذوق و شوقت را با لبخند و کلام
مناسب نشان می دهی و اوج عصبانیتت را با صراحت و قاطعیت کلامت.

 


69 . آکادمی تفکر - 25 درس مهم بودا
www.thinkingacademy.org/fa/...و.../1145-تفکر-بودیسم.html
‎23 دسامبر 2014 ... انسان را برای کلامش عاقل نمی نامند بلکه اگر او با محبت، آرام و بی باک باشد، ... 14-
ذهن خود را کنترل کن که در غیراین صورت او تو را کنترل خواهد کرد.

 


70 . حرف ها دارم اما ... بزنم؟یا نزنم؟!
banoo-ye-ordibehesht.blogfa.com/
‎بعد برای ساعت ها یا روزها اونجا بشینم و به دریا نگاه کنم یا هر چقدر که دلم خواست
گریه کنم ... بی این که ... کاش میتونستم خودمو کنترل کنم. ..... لحن کلامم رو که نگو .

 



71 . برنامه غذایی - قلک بانوی کانادایی
gholak-banoo.persianblog.ir/tag/برنامه_غذایی
‎پدر تکه کلامش بود، خنده یادت نره. و من و لبخندی ریشه دار. هفته آینده، قطعا ... این وسط
ها یاد گرفتم چطور خرج زندگیم رو کنترل کنم. چطور جلوی به هدر رفتن ها بگیریم.

 


72 . ایران دخت
www.irandokht98.blogfa.com/
‎... به نفس میگفتی ما میخوایم جهان رو مدیریت کنیم اما نمیتونستی قیمت یه لامپ
مهتابی رو کنترل کنی. ... صدایم کن صدای تو ترانه ست. کلامت آیه هایی عاشقانه ست.

 


73 . ...عارفانه ها و عاشقانه های پویا
aftabyazd.persianblog.ir/tag/جملاتی_زیبا_برای_زندگی
‎قدرت کلامت را بالا ببر. نه صدایت را . ... و به شما ترمزی میدهد که خودتان را کنترل
کنید..... تکنیک ... با این اعتقاد زندگی کن که انگار کل جهان طرف تو است ؛. مادامی که
...

 


74 . با کودکان لجباز چگونه رفتار کنیم؟ - 403 Forbidden
www.knowclub.com/paper/?p=291
‎3 ژانویه 2014 ... خانم دیگری که خود را صبوری معرفی می کرد گفت: «من سعی می کنم با بچه هایم زیاد ....
اگر دیدید باز هم به طرف مسواک نمی رود با کلمات و جملات زیبا در موقع مسواک ..... اینکه ما
بتونیم روی پسرمون اعمال نفوذ کنیم اون ما ها را داره کنترل می کنه.

 


75 . معزالاولیاء - 10 نکته بسیار مهم از زبان استاد فاطمی نیا
lmoez.blogfa.com/post-132.aspx
‎صبر کن! شکر توی کلامت! این شکر این جا به چه دردی می خورد؟ بیچاره زحمت کشیده،
انرژی صرف کرده می خواهد نتیجه بگیرد بعد .... می توانی غضب را کنترل کنی!

 


76 . بهار نیوز - برای ملیکای 13 ساله که آتشش زدند
www.baharnews.ir/news/108855/
‎6 ژوئن 2016 ... ... وقتی که آخرین کلامت «مامان درونم آتش گرفته است برایم آب بیاورید» در پیش ...
مگر می‌شود آن عذابی را که تو در آن مدت کشیده ای بتوانم فقط تصور کنم؟ .... توانم
احساساتم را کنترل کنم اما به این فکر می کنم که مگر علم جامعه شناسی ...

 


77 . دولت عشق
miran88.blogfa.com/
‎روزی که صدایت را شنیدم واستواری کلامت در اعماق جانم نشست و شجاعتت امیدی وصف
... یک کامنت مبنی بر اینکه "اگه نمی تونی خودت رو کنترل کنی، یه مدت چیزی نکش.

 


78 . آذر 1390 - دل نوشـــــــته های ذهــــــن خـــائن من
mylife1191.blogfa.com/1390/09
‎نمیتونم یه لحظه اعصابمو آروم کنم..... خدایا....حکمتش چیه ... یا تکیه کلامت؟بهم
بفهمون .... تصمیم گرفتم یکم احساساتم رو کنترل کنم و به همون سردی که تو هستی
باشم.

 


79 . یازده قدم برای خودشناسی - روانشناسی کلیدی + روانشناسی عمومی - GEGLI
khoshbakhti.gegli.com/blog.asp?post=654
‎11 ا کتبر 2013 ... بی توجهی به عزیزان در مقایسه با کلمات آتشین و غضبناک، لطمه زیادتری ... از
اشتباهاتت درس عبرت بگیر و هر آنچه که نمی توانی کنترل کنی رها کن.

 


80 . خدا؟ یا با من حرف بزن یا از غصه دق میکنم
smile-god.blogfa.com/author/smile-god
‎بغلم کن ... اینجوری اروم نمیشم .... خدایا بغلم کن .... دستمو بگیر ... من گمراهم ...
روسیاهم ... ای خدای .... خدای خوبم میخوام کمکم کنی تا بتونم هوس ها و بدخُلقی ها و میل به

 



81 . چطور در جمع خوب صحبت کنیم؟ « موفقیت - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-13851.htm
‎1 سپتامبر 2013 ... افراد با اعتماد به نفس کلمات را واضح بیان می کنند. ... 5- سرعت صحبت های خود را
کنترل نمایید: صحبت های همراه با .... یک دو سه امتحان می کنم.

 


82 . با همسر و کودک بددهن چگونه برخورد کنیم؟ - همسران - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com/.../با-همسر-و-کودک-بددهن-چگونه-برخورد-کنیم-
‎13 جولای 2015 ... اما چه شده است که این روزها رفتار مذموم بددهنی، عادی شده و عده‌ای کلمات ... برخی همسران
برای تخلیه خشم و عصبانیت‌های خود کنترل زبانشان را از دست .... مثلا به جای
استفاده از واژه «بکپ» می‌توان از واژه‌های «بخواب»، «لالا کن» استفاده کرد.

 


83 . سوالات پزشکی | لیلا رستم شیرازی - آسیب شناسی گفتار و زبان
www.goftardarmani.ir/index.php?ToDo=Question
‎سـوال : سلام خانم دکتر.28سالمه وهرچقدر تمرین کردم نتونستم سین رو تلفظ کنم! ...
لازم باشه مشکلی ندارم فقط در تلفظ کلمات فارسی مشکل دارم و بدجوری لهجه دارم
امیدوارم شما ... ضمن آنکه تمرینات مربوط به کنترل حرکات زبان و نیز تمیرینات تمیز
و درک ...

 


84 . آداب زندگى - 63. من خیلی عصبانی میشم چکار کنم؟
saghalain8.blogfa.com/post/122
‎من خیلی عصبانی میشم چکار کنم؟ ... اگر لباس نداری ، به تو لباس می دهم ، اگر محتاج
هستی بی نیازت می کنم ، اگر رانده شده ای .... کنترل خشم = کنترل عذاب قیامت ... سوره
:تکویر; تعداد آیات:29; محل نزول:مکه; تعداد کلمات:80; تعداد حروف:327; معنی عنوان
سوره:.

 


85 . جملات نغز در خصوص مهارتهای زندگی - همدردی
hamdardi.com/?part=menu&inc=menu&id=556
‎اگر من بخواهم برای شهامت کلمه ای متضاد پیشنهاد کنم،کلمه دنباله روی را بر واژه ترس
... خودباوری،احساس محبت نسبت به شگفتیهای عالم وجود و تحت کنترل در آوردن امور
.... از زمان یا کلمات با بی توجهی استفاده نکن ، هیچکدام قابل بازگشت نیستند.

 


86 . شهریور ۱۳۹۲ - سخنان گرانبهای آیت الله فاطمی نیا
a-fateminiya.blogfa.com/1392/06
‎2 سپتامبر 2013 ... چهل سال نتوانستی زبانت را کنترل کنی،چه دعای کمیلی؟ ..... صبر کن! شکر توی
کلامت! .... چی کار داری بنده خدا، گناهی کردی، پشیمانی، ناراحتی، توبه کن خدای متعال
میبخشد اصلا خدا دوست ندارد مومنین لکه دار شوند، شیوه خدا این است ...

 


87 . روشهای نفوذ در دلها و محبوب شدن ، نفوذ در قلبها
www.zibaweb.com/mahboob.htm
‎اگر کسی رادوست داری به او بگو و او را از دوستی و علاقه ی خود آگاه کن. .... یعنی جهان
را براساس تصاویر ادراک می کنند اینان را چشم ها و تصاویر اداره و کنترل می کنند. ... و
جهان را براساس اصوات درک می کنند، الحان و اصوات و کلمات طول موج تنظیم شده آنهاست.

 


88 . گزارش مردمی از وضعیت گیم نت های خور: هیچ کس جوابگو نیست!
khour.ir/?p=4387
‎5 ژانویه 2017 ... من نمی توانم همه این حرف ها را بیان کنم اما این مشکلات هست و همه هم می دانند اما کسی
پیگیر نیست. .... که هم این کنترل در حالت مناسب شامل محدود کردن ساعات حضور در
گیم نت است و هم در جلوگیری از ابتلا به دیگر ..... واقعا لایک به کلامت.

 


89 . پرسش 4 | مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
www.pasokhgoo.ir/node/28388
‎11 مارس 2011 ... سوال چهارم : گاهی پر خوری دارم ونمیتوانم خودم را کنترل کنم البته بعد از ..... در صورت
وسواس نباید به شک خود در ذکرها و حروف کلمات نماز توجه کنید ...

 


90 . قدرت کلام - قدرت کلمات - چگونه از قدرت کلام خود استفاده کنیم؟ کلمات ...
irannlp.com/قدرت-کلام/
‎29 دسامبر 2016 ... چندین سال است که من از جمله خسته نباشید استفاده نمی کنم. ... برعکس کلمات منفی،
کلماتی مانند انرژی، قدرت، شور، هیجان، موفقیت، پیروزی، شادی و کلمات مثبت دیگری

 



91 . چگونه با همسر یا نامزد خود صحبت کنیم
www.ofc.ir/forum/index.php?topic=3452.0%3Bwap2
‎باید مواظب باشم، باید روی کلماتم فکر کنم. ... برای آموختن شیوه های جدید صحبت با
همسر خود،کلمات را با سیاست و با رعایت همه جوانب ... شکستن عادت ها ساده نیست، اما با

 


92 . یاد گرفتن الگوهای جدید می توانید بدون کنترل و به طیب خاطر با همسرتان حرف بزنید
.

 


93 . مسعود فراستی: گبرلو کوچولوتر از آن است که با او قهر کنم/جیرانی را ...
plus.ir/cinema/2659/
‎مسعود فراستی: گبرلو کوچولوتر از آن است که با او قهر کنم/جیرانی را به کافه ام راه
... یک فیلم ضد ملی است/ضرغامی زنگ زد گفت امشب لحنت را کنترل کن - قسمت سوم
.... نیست یا داده نمیشه که یکی از راه میرسه و با تزیین کلامش به یکی دو جمله ای که ...

 


94 . آبان ۱۳۹۰ - جیرفت بهبودی
jiroftbehboudi.blogfa.com/1390/08
‎عطا فرما – با تکرار این کلمه اقرار می کنم که این پروردگار توانایی بخشش و عطا ...
مرا در خدمت آئین خود استوار ساز و سند بندگی مرا صادر کن تا این کلمات در حقیقت از آن
... را در اطراف خود کنترل کنم ،دروغ می گفتم،دزدی و خیانت می کردم، من باید مواد مصرفی
...

 


95 . از همسرم و رفتارهایش متنفر شده ام / مشاوره | مدرسه علمیه اسلام شناسی ...
www.islamshenasi.ir/?q=node/515&page=1
‎7 مه 2011 ... سئوال:مدتی است از همسرم و رفتارهایش متنفر شده ام هر کار می کنم نمی .... او بگویید
به تو افتخار می کنم، کلمات محبت آمیز به او بگویید، برای ...... بگو که فحش دادن
کار خیلی راحتیه اما اگه مردی ثابت کن می تونی خودتو کنترل کنی .

 


96 . کتاب ها و دل نوشته ها - لالایی بیداری
www.sokotetofan.blogfa.com/cat-1.aspx
‎تو راهرو ها قدم میزنم و از پرستارها تشکر می کنم و خداحافظ میگم و شراره رو میبوسم و
راهی خونه میشم. .... لبهاشو جمع کرد کلامش نصفه موند. ..... مامان اولین نفر بود که بغلم
کرد ولی نتونست خودشو کنترل کنه اشکش که در اومد با پایین روسریش اشکهاش و ...

 


97 . گنجور » مولوی » مثنوی معنوی » دفتر اول » بخش ۹۰ - شنیدن آن طوطی ...
ganjoor.net/moulavi/masnavi/daftar1/sh90/
‎... اما وقتی این شعر خصوصاً ابیات پایانی رو خوندم نتونستم خودمو کنترل کنم… ...
حالا دیگه ای زبان با کلامت پرنده روح و جان مرا پرانده ای و باعث زیان من شدی ای .... پس
وقتی در این عشق سهیم هستی و عاشق اوست سکوت کن و گوش فرا بده به خواست او …

 


98 . نمی خواست مثل آقازاده ها باشـیم | مرحوم سید علی اکبر پرورش - قطره
www.ghatreh.com/news/nn35703320/نمی-خواست-مثل-آقازاده-باشـیم
‎7 ساعت قبل ... ... مذهبی بود که نفوذ کلامش جوانان زیادی را پای جلسات بحث و سخنرانی اش می ... نکنی
چگونه می توانم 11 میلیون دانش آموز را تربیت و کنترل کنم.

 


99 . جولان برخی چهره های بی تخصص | بافق نیوز
www.bafghnews.ir/news/35902/جولان-برخی-چهره-های-بی-تخصص/
‎22 آوریل 2013 ... جو بد انتخاباتی را خواص رقم می زنند همان طور که در فتنه ۸۸ رقم زدند آقای ضیائی
برادر دینی و ایرانی کلامت زبانت را کنترل کن که سرچشمه فتنه در ...

 


100 . افشاگری های بیسابقه یک عضو شورای شهر یاسوج علیه شهردار | بویر ...
boyernews.com/.../افشاگری-های-بیسابقه-یک-عضو-شورای-شهر-یا/
‎25 فوریه 2014 ... جای بسی تاسف است که جنابعالی هم نتوانستی خودت را کنترل کنی و حداقل حرمت موی
سپید ... و ممکن است با خواندنش کلمات بدتری بر زبان بیاوری.

 

  • ۹۵/۱۱/۰۴
  • ۲۷۲ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی