دریا

وقتی قهر میکنیم

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ
وقتی قهر میکنیم
 


1 . سیاست‌های زنانه برای غلبه بر قهر شوهر - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/.../سیاست‌های-زنانه-برای-غلبه-بر-قهر-شوهر
‎14 آگوست 2014 ... شوهرم با کوچک‌ترین حرفی ناراحت می‌شود و قهر می‌کند، حتی اگر خودش هم ... وقتی فردی
قهر می کند یعنی نمی خواهد درباره موضوع حرفی بزند و به شما هم ...

 


2 . با کسی که مدام قهر می‌کند چگونه رفتار کنیم؟ - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../با-کسی-که-مدام-قهر-می‌کند-چگونه-رفتار-کنیم؟
‎10 ژوئن 2015 ... اما وقتی چنین نمی‌شود بشدت عصبانی می‌شویم و احساس تنهایی و درماندگی کرده،
تصور می‌کنیم کسی برایمان ارزش قائل نیست و به ناراحتی ما اهمیتی ...

 


3 . وقتی شوهرتان با شما قهر می‌کند چگونه رفتار کنید؟ - سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle/relationship/marital/19731-19731/
‎30 دسامبر 2008 ... وقتی مردها قهر را شروع می‌کنند تعداد ضربان قلبشان حدود 10 ضربه در دقیقه آرام تر
می‌شود و نوعی احساس انفعالی رهایی به وجود می‌آورد.

 


4 . چگونه آشتی کنیم؟/زن ها بیشتر قهر میکنند یا مردها؟
shafaonline.ir/.../چگونه-آشتی-کنیمزن-ها-بیشتر-قهر-میکنند-یا-مردها
‎به گزارش شفا آنلاین،نکته جالب این است که نسترن می‌گوید واقعا دوست ندارم برای
مدت طولانی با همسرم قهر کنم، ولی وقتی مشکلی پیش می‌آید نمی‌دانم چگونه باید با او ...

 


5 . وقتی شوهرتان با شما قهر می‌کند چگونه رفتار کنید؟ - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/hamsardari/223500.php
‎8 دسامبر 2014 ... او به این نتیجه رسیده است که وقتی مردها قهر را شروع می‌کنند تعداد ضربان قلبشان
حدود 10 ضربه در دقیقه آرام تر می‌شود و نوعی احساس انفعالی رهایی ...

 


6 . قهـــــر کردن نشانه چیست ؟ علل و درمان - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/social.../770-1390-01-16-16-07-17
‎اغلب افرادی که سعی می‌کنند با توسل به قهر به سمت خواسته خود قدمی مثبت بردارند
... به این ترتیب که وقتی در موقعیتی قرار می‌گیرند که واکنش قهر را می‌طلبد با ...

 


7 . وقتی زنان قهر میکنند
www.persianfemale.com/index.php?...وقتی...قهر-میکنند...
‎17 دسامبر 2012 ... وقتی زنان قهر میکنند. نوشته توسط حمد الهی; دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳; اندازه
فونت decrease font size decrease font size increase font size ...

 


8 . به امید یه آشتی! - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../hoping-for-a-reconciliation.html
‎در واقع قهر کردن بیان یک ناراحتی و بیان یک هیجان منفی است و وقتی ما با کسی قهر
می کنیم در واقع ارتباط مان را به صورت کلامی و گاهی دیداری قطع می کنیم. وقتی از ...

 


9 . میگنا - همسرانی که مدام قهر و آشتی می کنند بخوانند
www.migna.ir/vdca6on6.49no615kk4.html
‎14 ا کتبر 2013 ... این روان شناس در تشریح آثار قهر با بیان این جمله ادامه می دهد: وقتی قهر رخ می .... من
هفت ماه عقد کردم همش با شوهرم قهر میکنم البته بیشتر من قهر میکنم ...

 


10 . وقتی یک ونوسی قهر می‌کند - مهرخانه
mehrkhane.com/fa/news/20184/وقتی-یک-ونوسی-قهر-می‌کند
‎8 آگوست 2015 ... برای شروع بهتر است ببینیم قهر از دید زن و مرد چه معناهای متفاوتی دارد. قهر برای
خانم‌ها روشی است برای نشان‌دادن ناراحتی. وقتی زنی قهر می‌کند یا ...Searches related to وقتی قهر میکنیم

 



11 . واقعا نمیدونم با قهر کردن های شوهرم چیکار کنم - همدردی
www.hamdardi.net/thread-33631.html
‎1 ژوئن 2014 ... بعد هم قهر میکنه و تا وقتی من عذز خواهی نکنم اشتی نمیکنه. ... این جور وقتا من همیشه
یه بهانه یا دلیل برای خودم پیدا میکنم تا به خودم ثابت کنم مقصر ...

 


12 . بهترین برخورد با شوهر قهر قهرو چیست؟ - آکا - آکاایران
www.akairan.com/marriage/hamsar/20153264012.html
‎شاید شما هم جزو آن دسته افرادید که همسرتان به خاطر هر مسئله کوچکی قهر می‌کند و گاهی
... اگر در الگوهای رفتاری والدین این افراد دقت کنید یعنی از آن ها سوال شود که وقتی ...

 


13 . دلایل مهمی که مردان شما را ترک می‌کنند - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/.../دلایل-مهمی-که-مردان-شما-را-ترک-می‌کنند
‎دلایلی که مردان، زنان را به خاطر آن ترک می‌کنند خیلی بیشتر از دلایلی است که زنان .....
من از قهر کردن بی دلیل آقایون عاصی شدم , بقول یکی از دوستان که گفته بود از کاه
..... شوهر من هم بی توجهه هم بداخلاق وقتی میخوام باهاش صحبت کنم داد و بیداد راه میندازه
...

 


14 . شوهرم زود قهر می کند و خیلی احساس علاقه اش را نسبت به من بروز نمی دهد ...
moshavereh.porsemani.ir/.../شوهرم-زود-قهر-می-کند-و-خیلی-احساس-علاقه-اش-را-نسبت-به-من-بروز-نمی-دهد
‎توضیح اینکه وقتی انسان با دیگری قهر است از لحاظ روانی در محیطی بسیار مسموم ....
سلام شوهر من وقتی با هم بحث میکنیم زود قهر میکنه وبعضی وقت هام از خونه میره حتی ...
Images for وقتی قهر میکنیمImage result for ‫وقتی قهر میکنیم‬‎Image result for ‫وقتی قهر میکنیم‬‎Image result for ‫وقتی قهر میکنیم‬‎Image result for ‫وقتی قهر میکنیم‬‎Image result for ‫وقتی قهر میکنیم‬‎

 


15 . نامزدتان قهر می‌کند؟
article.tebyan.net/208657/نامزدتان-قهر-می-کند-
‎15 مه 2012 ... وای دیگه از دست نامزدم خسته شدم تا بهش میگم بالای چشمات ابروِ قهر میکنه و حالا تا
مدتها ... یعنی وقتی ناراحت و عصبانی اند ترجیح می دهند تنها باشند.

 


16 . برخورد با همسر قهرقرو
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=284094
‎3 سپتامبر 2014 ... شوهرم با کوچک‌ترین حرفی ناراحت می‌شود و قهر می‌کند و آسایش از ما سلب می ... والدین
این افراد دقت کنید یعنی از آن ها سوال شود که وقتی پدر و مادرتان ...

 


17 . قهر و آشتی، خوب یا بد؟!
article.tebyan.net/248125/قهر-و-آشتی-خوب-یا-بد-
‎10 ژوئن 2013 ... در واقع، قهر کردن بیان یک ناراحتی و بیان یک هیجان منفی است و وقتی ما با کسی قهر
می‌کنیم، در واقع ارتباط خودمان را به صورت کلامی و گاهی دیداری، ...

 


18 . با این قهر و سکوت مکرر شوهرم چه کنم؟
www.ofc.ir/forum/index.php?topic=5486.0%3Bwap2
‎ایشان عادت دارن که وقتی از چیزی ناراحت میشن سکوت میکنن. ... ما در شهری که زندگی
می کنیم غریب هستیم و میتونید درک کنید این سکوت برای من که شاغل هم نیستم ...

 

 


20 . فقط خانمها بخوانند!!! - تالار گفتگوی ایرانیان
www.iran-forum.ir/thread-9093.html
‎وقتی می بینم او عصبانی و خشمگین است سکوت می کنم. ... فاطمه- چ نیز در مقابل خشم
و عصبانیت شوهرش ساکت می ماند اما پس از آن تا چند روز قهر می کند که البته به ...Searches related to وقتی قهر میکنیم

 



21 . تفاوت قهر زنان و مردان چیست؟ - همسران - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com/news/.../تفاوت-قهر-زنان-و-مردان-چیست-
‎20 دسامبر 2014 ... حالا واقعا در مقابل افرادی که بعد از هر ناراحتی و عصبانیتی قهر می‌کنند و از ... دلیل
دیگر این است که معمولا این افراد چون وقتی در کودکی قهر می‌کرده‌اند و ...

 


22 . چرا قهر می کنیم؟
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3282/7788/.../چرا-قهر-می-کنیم
‎وقتی قهر می کنی، هدفی داری. در واقع با قطع ارتباط، می خواهی مطلب و حرف مورد نظرت را
برای دیگران بیان کنی. از این راه می توانی ناراحتی و هیجان منفی ات را به ...

 


23 . نظرات یاداشت قهر و آشتی 1 - اخلاق زناشویی
zanashooei.parsiblog.com/Comments/30/
‎اگر میدونین زیاد قهر مکنین و ارامش ندارین خودتونو راحت کنین ... و الان هجده روزه که
خونه بابام هستم، ما توشهرستان زندگی میکنیم خبر دادن که شوهرم رفته تهران ... حرف
مامانش رو همش تکرار میکنه وقتی بهش میگم قبول نمیکنه الان میخوان عروسی بگیرن
ولی ...

 


24 . وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟ :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/.../وقتی-شوهرم-قهر-میکنه-من-باید-برای-آشتی-پیش-قدم-بشم
‎وقتی خودت مقصری بعد این که ناراحتیت خوابید خودت برای آشتی پیش قدم شو ... بله
مردها هم قهر میکنند خخخخخ والا شوهرم اوایل زیاد قهر میکرد من بهش میخندیدم خخخخخخخ

 


25 . آیین زناشویی - قهر کردن شوهر - سایت تخصصی حقوق بابا فارس
babafars.ir/fa/naghotehaye.../206-ghahr-kardan-shohar.html
‎دلیل اینکه مردها به قهر پناه می‌برند این است که می‌خواهند خود را از طغیان احساسات حفظ
کنند . او به این نتیجه رسیده است که وقتی مردها قهر را شروع می‌کنند تعداد ضربان ...

 


26 . وقتی که میهمان برنامه قهر می‌کند / فیلم - چشم برخوار
cheshmeborkhar.ir/104413
‎20 ژوئن 2016 ... برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اتفاقی بی سابقه از سوی میهمان برنامه روبرو شد.
کردوانی چهره ماندگار جغرافیا در اقدامی قابل تامل و دور از انتظار در ...

 


27 . نیمه گمشده - این زوجها بیشتر با هم قهر میکنند!
www.tar62.blogfa.com/post/19
‎وقتی کار به اینجا می‌کشد، زوج دور گفت‌وگوی مستقیم قهر می‌کند! اگر کمی
واقع‌بینانه‌تر به این قضیه نگاه کنیم، می‌بینیم این قهرهای افراطی در جوانان دهه ۶۰
بیشتر ...

 


28 . وقتی رونالدو وسط مصاحبه قهر می‌کند - سایت خبری تحلیلی تابناک ...
www.tabnak.ir/fa/news/.../وقتی-رونالدو-وسط-مصاحبه-قهر-می‌کند
‎6 جولای 2015 ... کریستیانو به خاطر سوالی در مورد سرخیو راموس ناراحت شده و قهر می‌کند.

 


29 . مفرد مذکر غایب - وقتی قهر می‌کنیم اخم کن ، شانه بالا بده و... | Facebook
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid...id...
‎وقتی قهر می‌کنیم اخم کن ، شانه بالا بده و بگو من چای درست نمی‌کنم . کنترل تلوزیون
را بردار و شبکه ها را یک‌به‌یک عوض کن . تا می‌آیم چیزی بگویم انگشت...

 


30 . پشت صحنه فیلم نفس . وقتی که ساره قهر میکند - آپارات
www.aparat.com/.../پشت_صحنه_فیلم_نفس_._وقتی_که_ساره_قهر_میکند
‎27 دسامبر 2016 ... آرین فانی مانی جانی پشت صحنه فیلم نفس . وقتی که ساره قهر میکند و نمیخواهد دیگر
در فیلم بازی کند پشت صحنه فیلم نفس . وقتی که ساره قهر میکند ...Searches related to وقتی قهر میکنیم

 



31 . وقتی از کالای ایرانی قهر می‌کنیم - آراز آذربایجان - روزنامه خبری ...
www.araznews.ir/وقتی-از-کالای-ایرانی-قهر-می‌کنیم/
‎11 جولای 2016 ... وقتی از کالای ایرانی قهر می‌کنیم. پرویز کرمی گروه تحلیل:آیا واقعا ما نسبت به
تولیدات داخلی مسئولت داریم؟ وقتی بین خرید کالای داخلی و خارجی ...

 


32 . اتفاق بی‌سابقه در برنامه زنده/ وقتی که میهمان قهر می‌کند + فیلم
www.yjc.ir/.../اتفاق-بی‌سابقه-در-برنامه-زنده-وقتی-که-میهمان-قهر-می‌کند-فیلم
‎19 ژوئن 2016 ... برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اتفاقی قابل تامل و دور از انتظار از سوی میهمان
برنامه روبرو شد.

 


33 . اتفاق عجیب در برنامه زنده شبکه خبر/ وقتی مهمان قهر میکند! +فیلم ...
www.dustaan.com/اتفاق-عجیب-در-برنامه-زنده-شبکه-خبر-وقتی/
‎19 ژوئن 2016 ... در این برنامه که اجرای ان را اسماعیل فلاح خبرنگار پیشین صدا و سیما در لندن به عهده
داشت، سعید متصدی زرندی معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط ...

 


34 . با شوهرم که مدام قهر می کند چکار کنم | مرکز ملی پاسخگویی به سوالات ...
www.pasokhgoo.ir/node/65873
‎9 آوریل 2012 ... شوهرم بااینکه مذهبیه جز درجه داران سپاه است ولی مدام در حال قهر کردن است و همش ... در
ادامه برخی از راه های مقابله با قهر را ذکر می کنیم که می توانید در مورد ...

 


35 . تفاوت قهر زنان و مردان چیست؟ - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/بخش...5/384108-تفاوت-قهر-زنان-مردان-چیست
‎21 دسامبر 2014 ... مثلا کسانی که قهر می‌کنند، نه‌تنها نمی‌توانند مشکلی را حل کنند بلکه به نوعی ضعف
... دلیل دیگر این است که معمولا این افراد چون وقتی در کودکی قهر ...

 


36 . قهر نکن - روان شناسی
khoshbakhtshodan.blogfa.com/post-32.aspx
‎به این ترتیب که وقتی در موقعیتی قرار می گیرند که واکنش قهر را می طلبد با
تصور اینکه این عمل منتسب به زنان است از اعمال آن خودداری میکنند.در رابطه با چنین ...

 


37 . وقتی یک ونوسی قهر می‌کند « مهرخانه :: پنجره
www.panjereblog.ir/blog/1394/937/
‎8 آگوست 2015 ... وقتی زنی قهر می‌کند یا کم‌حرف می‌شود، به این معناست که مشکلی در ... زن‌ها برای
نشان‌دادن دلخوری خود قهر می‌کنند و مردان معنای کاملاً متفاوتی از این کار ...

 


38 . روان - ریشه کن کردن قهر بین من و شوهرم
www.ravvan.com/fa/question/.../ریشه-کن-کردن-قهر--بین-من-و-شوهرم
‎18 دسامبر 2013 ... شرح مسئله: منتظر جواب شما هستم خواهش میکنم کمکم کنید ساعت ... وقتی شوهران قهر
می‌کنند باعث تحریک طغیان در زنان می‌شوند که کاملا احساس ...

 


39 . اتفاق بی‌سابقه در برنامه زنده/ وقتی که میهمان قهر می‌کند | روشنگری
roshangari.ir/video/42842
‎20 ژوئن 2016 ... موضوع برنامه شب گذشته تیتر امشب که از شبکه خبر پخش می شود به مبحث داغ
ریزگردها اختصاص داشت. در این برنامه که اجرای ان را اسماعیل فلاح ...

 


40 . با رفتار ها بچه گانه شوهرم چه کنم? | مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین | مشاوره ...
moshavere.tribuneazad.ir/با-رفتار-ها-بچه-گانه-شوهرم-چه-کنم-2/
‎شوهرم وقتی قهر یا دعوا میکنیم فقط به خودش حق میده و قهر میکنه و میره چند روزم سراغ
از من نمیگیره.من طاقت قهر طولانی ندارم و از طرفی درس میخونم و موقعی که قهریم ...Searches related to وقتی قهر میکنیم

 



41 . ای کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستم را محکمتر ... - عشق واقعی_____.
www.unilog.blogfa.com/post/17
‎ای کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری - حرف دل - ***-. ... چه زیباست
نوشتن ، وقتی میدانی او میخواند چه زیباست سرودن ، وقتی میدانی او میشنود و چه ...

 


42 . آموزشِ بایدهاو نبایدهای مسائل زناشویی - وقتی شوهرتان با شما قهر می‌کند ...
www.amozesh4u.blogfa.com/.../وقتی-شوهرتان-با-شما-قهر-می‌کند-چگونه-رفتار-کنید-
وقتی شوهرتان با شما قهر می‌کند چگونه رفتار کنید؟ یک نمونه از اتفاقات چگونگی
برداشت زن و شوهر از برخوردهای احساسی را ذکر می‌کنیم . به طور مثال زنان به واسطه ...

 


43 . ღ ღ ღبهترین حس منღ ღ ღ - وقتی با هم قهر میکنیم
sisijuuun.blogfa.com/post/3
وقتی با هم قهر میکنیم. تاریکی اتاقم شکسته میشود با نوری ضعیف.... لرزشی روی
میز کنار تختم.. New message. تا لود شدنش آرزو میکنم... کاش تو باشی.

 


44 . پایگاه خبری فوتسال ایران » وقتی با دنیا قهر می کنیم!
fut5al.ir/fa/1394/02/26/وقتی-با-دنیا-قهر-می-کنیم/
‎16 مه 2015 ... وقتی با دنیا قهر می کنیم! در این گزارش به بررسی علل لژیونر نشدن فوتسالیست
های ایرانی پرداخته ایم و اطلاعاتی بی نظیر درباره تیم های باشگاهی ...

 


45 . دولت بهار:با کسی که مدام قهر می‌کند چگونه رفتار کنیم؟
www.dolatebahar.com/telex-67591.html
‎10 ژوئن 2015 ... تلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: با کسی که مدام قهر می‌کند چگونه ... در
واقع برخی افراد وقتی از دیگران ناراحت می‌شوند به جای این که مشکل ...

 


46 . وقتی که میهمان برنامه قهر می‌کند / فیلم - صاحب نیوز
sahebnews.ir/483491/اتفاق-بی‌سابقه-برنامه-زنده-،-وقتی-ک.htm
‎20 ژوئن 2016 ... اتفاق بی‌سابقه در برنامه زنده ؛. وقتی که میهمان برنامه قهر می‌کند / فیلم. برنامه تیتر
امشب شبکه خبر با اتفاقی بی سابقه از سوی میهمان برنامه روبرو ...

 


47 . دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار در دسترس نباش
www.jenabmusic.com/.../music-آهنگ-جدید-علیرضا-روزگار-در-دسترس-نباش.html
‎من قهر میکنم تو گل برام بیار دلگیر میشمو تو از دلم درار وقتی دلت گرفت منو صدا
بزن وقتی دلت گرفت بشین کناره من پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه ...

 


48 . آیا شما با همسرتان قهر می کنید - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=72344
‎من خودم اهل قهر کردن بودم قبل از ازدواج و مرتب تو خانه با خواهرم قهرهای طولانی ... من وقتی
قهر می کنم با شوشو به نصف روز نمی کشه هر دو آشتی می کنیم آخه ...

 


49 . wisgoon - ویسگون - خخخ دقیقا مث من وقتی قهر میکنم. - 7262744
www.wisgoon.com/pin/7262744/
‎خخخ دقیقا مث من وقتی قهر میکنم. ... این از نظر اوشون وقتی قهر میکنم.. ۱۹. ۰. این از
نظر اوشون وقتی ... وقتی باهاش قهر میکنم همیشه خوابشو میبینم نمیدونم چراا °~°. ۴۶.

 


50 . چه فرقی میان قهر کردن شما و همسرتان وجود دارد - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/54766_چه-فرقی-میان-قهر-کردن-شما-و-همسرتان-وجود.html/
‎21 دسامبر 2014 ... حالا واقعا در مقابل افرادی که بعد از هر ناراحتی و عصبانیتی قهر می‌کنند و از ... دلیل
دیگر این است که معمولا این افراد چون وقتی در کودکی قهر می‌کرده‌اند و ...Searches related to وقتی قهر میکنیم

 



51 . جام نیوز - نسخه ی متنی - فوت‌ و فن‌های قهر و آشتی با همسر
www.jamnews.ir/textversion/detail/news/566920/226
‎10 سپتامبر 2015 ... مثلا کسانی که قهر می‌کنند، نه‌تنها نمی‌توانند مشکلی را حل کنند بلکه به ... معمولا
وقتی مردان از موضوعی ناراحت می‌شوند و حتی خانه را ترک می‌کنند باید ...

 


52 . آقایی مهندس&خانومی دکتــــــــــ ـــر - وقتی شبا قهر میکنیم ..
kadoytavalodet.blogfa.com/post/17
‎آقایی مهندس&خانومی دکتــــــــــ♥ ♥ـــر - وقتی شبا قهر میکنیم .. - ♥♥♥تو این نقطه
از زندگی مرگ هم نمیتونه از من بگیره تورو ......

 


53 . استاد عشق - وقتی شو هرتان با شما قهر می کند , چه کنید ؟
www.mansooreharab.blogfa.com/post/31
‎وقتی شوهرتان با شما قهر می‌کند چگونه رفتار کنید؟ یک نمونه از اتفاقات چگونگی
برداشت زن و شوهر از برخوردهای احساسی را ذکر می‌کنیم . به طور مثال زنان به واسطه ...

 


54 . وقتی می‌فهمد عادت ماهیانه شده‌ام قهر ‌می‌کند | خانه امن
www.khanehamn.org/archives/21128
‎امسال نوروز هم با من قهر بود مانند ۱۶ نوروز پس از ازدواج‌مان. اگر مسافرت برویم از روز اول
تا آخر مسافرت با من و بچه ها قهر می‌کند. اگر خانه فامیل دعوت شویم از دو روز مانده به ...

 


55 . فیلم پشت صحنه فیلم نفس . وقتی که ساره قهر میکند و نمیخواهد دیگر در ...
https://www.bebinak.com/.../فیلم-پشت-صحنه-فیلم-نفس-وقتی-که-ساره-قهر-میکند-و-نمیخواهد-دیگر-در-فیلم-بازی-ک
‎27 دسامبر 2016 ... ویدیو دیدنی از آرین فانی مانی جانی ( آرین اول) پشت صحنه فیلم نفس . وقتی که ساره
قهر میکند و نمیخواهد دیگر در فیلم بازی کند ویدیو کلیپ در فیلم ...

 


56 . ما دخترا وقتی غیرتی میشیم داد و بیداد نمیکنیم قهر میکنیم - هم میهن
www.hammihan.com/post/7211362
‎ما دخترا وقتی غیرتی میشیم داد و بیداد نمیکنیم قهر میکنیم.

 


57 . گرامیداشت یاد آتش نشانان شهید/وقتی «ساز» با هنرمند قهر می‌کند | ایرنا ...
khabarone.ir/.../گرامیداشت-یاد-آتش-نشانان-شهید-وقتی-ساز-با-هنرمند-قهر-می-کند
‎1 روز پیش ... تهران - ایرنا - آیین پایانی سی ودومین جشنواره موسیقی فجر تحت تاثیر حادثه ناگوار
پلاسکو، با گرامیداشت یاد آتش نشان شهید برگزار شد و داغ این ...

 


58 . ما هردو همسر دوم بودیم - وقتی خر میشیم و قهر میکنیم
mahardo.blogfa.com/tag/وقتی-خر-میشیم-و-قهر-میکنیم
‎عید رو همین تهران خودمان موندگار شدیم. قراره اردیبهشت به یک سفر کاری، تفریحی،.
سیاحتی رهسپار بشیم، رسما بی خیال درس و دانشگاه شدم، علیرضا قراره اردیبهشت ...

 


59 . «وقتی قهر میکنیم » متن عاشقانه خواندنی از مهدی صادقی - تاپ لاو
www.toplove.ir/post/811/dqti-ghahr-mikonimv.html
‎23 جولای 2015 ... متن عاشقانه,متن جدید عاشقانه,وقتی قهر میکنیم,قهر عاشقانه,متن جدید و خواندنی,متن
احساسی عاشقانه,حق نداری,عاشقم نباشی,«وقتی قهر میکنیم » متن ...

 


60 . وقتی قهر ؟! کرده‌ایم ... - کلوب
www.cloob.com/u/.../وقتی_قهر_؟!_کرده%26zwnj%3Bایم_...
‎29 ا کتبر 2014 ... وقتی قهر می‌کنیم ... اخم کن ، شانه بالا بده و بگو من چای درست نمی‌کنم ! کنترل
تلویزیون را بردار و شبکه‌ها را یک به یک عوض کن تا می‌آیم چیزی ...Searches related to وقتی قهر میکنیم

 



61 . وقتی گردشگران با آستارا قهر می‌کنند - ایسنا
www.isna.ir/news/.../وقتی-گردشگران-با-آستارا-قهر-می-کنند
‎9 ا کتبر 2013 ... وقتی گردشگران با آستارا قهر می‌کنند. آستارا. گردشگران معمولا با مراکز خرید
آستارا آشنا هستند و در سفر به این شهرستان حتما سری به آن می‌زنند.

 


62 . حتما ببینید : وقتی مهمان برنامه زنده قهر میکند + فیلم - پایگاه ...
funita.ir/حتما-ببینید-مهمان-برنامه-زنده-قهر-میکن/
‎19 ژوئن 2016 ... حتما ببینید : مهمان برنامه زنده قهر میکند برنامه تیتر امشب که از شبکه خبر پخش می
شود با اتفاقی عجیب و دور از انتظار از سوی میهمان برنامه روبرو ...

 


63 . پاسخ به شبهه - من چند وقتی است که وقتی گناه خیلی کوچکی را انجام ...
www.x-shobhe.com/shobhe/8044.html
‎15 سپتامبر 2016 ... من چند وقتی است که وقتی گناه خیلی کوچکی را انجام میدهم؛ احساس می‌کنم خدا با من قهر
می‌کند و دیگر به من توجه ندارد. این موضوع حتی پس از آنکه کار ...

 


64 . قهر نکن - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/275182/قهر-نکن
‎خانم شکایت میکند که شوهرم به من اعتماد ندارد،اسرارش را ازمن مخفی میکند،با من ....
معمول بعضی زنها اینست که وقتی از دست شوهرشان ناراحت شدند قهر میکنند،صورتشان
...

 


65 . اتفاق بی‌سابقه در برنامه زنده شبکه خبر؛ وقتی که مهمان برنامه قهر می‌کند
plus.ir/.../اتفاق-بی-سابقه-در-برنامه-زنده-شبکه-خبر-وقتی-که-مهمان-برنامه-قهر-می-کند
‎اتفاق بی‌سابقه در برنامه زنده شبکه خبر؛ وقتی که مهمان برنامه قهر می‌کند ... شیوه پول
درآوردن عجیب یک بازیگر زن سینما: وقتی کار نمی کنیم، از افتتاحیه. ۴۷. 02:42 ...

 


66 . قهر و اشتی عاشقانه - اس ام اس جدید 95 - ارشیو اس ام اس sms - blogfa.com
mohammad-fateme.blogfa.com/tag/قهر-و-اشتی-عاشقانه
‎زن - قهر و اشتی. سکوت... رسا ترین فریاد یک " زن " است... وقتی سکوت میکند...
وقتی بحث نمیکند... وقتی برای به کرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکند... بفهم.

 


67 . معراج - دعام مستجاب نشده با خدا قهر کردم و نماز هم نمی خونم..کارم درسته؟
meraj14.mihanblog.com/post/288
‎وقتی نگاهی اجمالی به این موضوع «قهر کردن» می اندازیم می بینیم که قهر کردن دو ... این
سه روز فرو نشین میکند و اگر حالت قهری از سه روز بیشتر باشد شخص قهر کننده مورد ...

 


68 . آنجا که قهر مفید است - همایش نیوز
hamayeshnews.com/post/post/57
8 فوریه 2015 ... نکته چهارم: معمولا این گونه است که وقتی با کودک قهر می‌کنیم او بلافاصله پس از قهر
به ما مراجعه می‌کند و التماس می‌کند که او را ببخشیم. هرچند تماشای ...

 


69 . روانشناسی قهر و آشتی/آخرین مطلب از مطالب روانشناسی - نسخه قابل چاپ ...
janahonline.ir/printthread.php?tid=2129
‎گاهی هم وقتی می‌خواهیم یک نفر را تنبیه کنیم و نشان دهیم کارش به شدت اشتباه است،
از قهر استفاده می‌کنیم. قهرهای ما می‌توانند موقتی و طولانی مدت باشند. چرا آشتی ...

 


70 . وقتی مردی شما را بخواهد... - مردمان
www.mardoman.net/family/وقتی-مردی-شما-را-بخواهد
‎وقتی مردی شما را بخواهد ، هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد. اگر شما را نخواهد، ... از
مردانی که پیش از ازدواج تقاضای رابطه جنسی میکنند دوری گزینید. برای رفتاری ...Searches related to وقتی قهر میکنیم

 



71 . اس ام اس قهر و آشتی
hotsms.ir/cat/عاشقانه/قهر-و-آشتی
‎آدمی که بیصدا قهر میکند، میخواهد که بماند! که دوباره ... ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺩﻋﻮﺍﺕ ﻣﯿﺸﻪ, ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ
ﺑﺎﺵ ﻣﻦ ﺑﯿﺎﻡ ﻣﻨﺖ ﮐﺸﯽ، ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺴﺘﻦ ﺑﻨﺪ ﮐﻔﺸﺎﻣﻢ ﭘﺎﻫﺎﻣﻮ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﺑﺎﻻ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺧﻢ ﻧﻤﯿﺸﻢ… پس یا درکم کن ...

 


72 . نیکولا - قهر، پدر و مادر سرش نمی شود
nikolaa.blogfa.com/post/1469
‎امروز بعد از سومین بار تلفنی حرف‌زدن با مامان، پیش خودم فکر کردم که چقدر قهر کردن‌
آدم‌ها با هم فرق دارد. مثلا بابا وقتی قهر می‌کند برای اینکه در عین قهر بودن، رابطه‌ی ...

 


73 . قهر زن و شوهر | مشاوره آنلاین - مشاوره خانواده
besooiekamal.com/دلایل-قهر-زن-و-شوهر-و-راهکارهایی-برای-جل/
‎وقتی زن وشوهر با هم قهر می‌کنند یعنی یکی از آنها یا هردو مهارت حل مساله را بلد نیست و
از رو به رو شدن با آن می ترسد. قهر مربوط به بچه ها است که نمی توانند مسائل را به ...

 


74 . وقتی در زندگی شکست میخوریم با خدا قهر میکنیم وقتی از موفقیت ...
www.afsaran.ir/payamak/1264385
‎20 آوریل 2015 ... وقتی دیگران با احساس مان بازی میکنند با خدا قهر میکنیم وقتی به هزار در میزنیم و
نمیتوانیم کار پیدا کنیم با خدا قهر میکنیم و اولین کارمان این ...

 


75 . با مرد زودرنج چگونه باید رفتار کرد ؟ - سایت دکتر شیری
doctorshiri.com/fa/content/.../با-مرد-زودرنج-چگونه-باید-رفتار-کرد-؟/
‎29 مارس 2015 ... قهر کردن نوعی واکنش است که فرد مقابل را وادار به اطاعت میکند و میتوان ... وقتی
میبینم دوست دخترم با پسر غریبه دوست میشه و چت میکنه و قرار ...

 


76 . رویای من - کاش میفهمیدی وقتی قهر میکنم
ehsan29.blogfa.com/post-146.aspx
‎رویای من - کاش میفهمیدی وقتی قهر میکنم - «درون دنیا مهربانی از آن کسانی ست که
یکدیگر را با هر فاصله ای دوست دارند.» - رویای من.

 


77 . منوعچقم
www.lipsoflove.blogfa.com/
‎اینایی که وقتی که تو کوچه تاریک دختر از روبرو بیاد سرشونو پایین میندازن تا
دختره احساس ... که فکر می‌کند حسی که دارد نامی‌ جز عشق ندارد. ..... قـــــــــــهر میکنم
میرمـا.

 


78 . چرا همسرم قهر میکند ؟ - نمناک
namnak.com/علل-قهر-همسران.p37067
‎ Rating: 2.5 - 2 reviewsقهر و بررسی علل قهر همسران و چرا همسرم قهر میکند و ریشه یابی علت قهر در بین ...
وقتی دو نفر وارد زندگی مشترک می شوند، موضوعات زیادی بینشان مطرح می شود که
گاهی ...

 


79 . کاش میدانستی وقتی که قهر میکنم یعنی میخواهم دس - فیس بوک ایران
facebook.poemse.com/view/post:1375959
‎18 ا کتبر 2012 ... nilofarjoon. کاش میدانستی... وقتی که قهر میکنم یعنی میخواهم دستهایم را محمکتر
بگیری.. نه اینکه شانه هایت را بالا بیندازی و بگویی"هرطور راحتی".

 


80 . آداب ازدواج - وقتی شوهرتان با شما قهر می کند چگونه رفتار کنید؟
majidk57.blogfa.com/post-2689.aspx
‎آداب ازدواج - وقتی شوهرتان با شما قهر می کند چگونه رفتار کنید؟ - این وبلاگ در ... یک
نمونه از اتفاقات چگونگی برداشت زن و شوهر از برخوردهای احساسی را ذکر می کنیم.Searches related to وقتی قهر میکنیم

 



81 . مشاور ازدواج و خانواده - مشاوره خانواده : شوهرم الکی قهر میکنه
moshaver41.ir/post/1096
‎احساس میکنم تو ازدواج شکست خوردم. ... شه که محبتش زیاد نشده یا اینکه به اندازه شما
نرسیده و در نتیجه انگیزه ای برای ناز کشیدن نداره لذا در این صورت وقتی قهر نابجا ...

 


82 . «وقتی قهر میکنیم » متن عاشقانه خواندنی از مهدی صادقی - صفحه اصلی
toplove.rozblog.com/post/811/dqti-ghahr-mikonimv.html
‎23 جولای 2015 ... متن عاشقانه,متن جدید عاشقانه,وقتی قهر میکنیم,قهر عاشقانه,متن جدید و خواندنی,متن
احساسی عاشقانه,حق نداری,عاشقم نباشی,«وقتی قهر میکنیم » متن ...

 


83 . چگونه با دوست مان آشتی کنیم | pHow.ir
phow.ir/21412_چگونه-آشتی-کردن-با-دوست.html
‎1 نوامبر 2013 ... حتی بهترین دوست‌ها هم، با هم بحث و دعوا می‌کنند. ... که بایکی از دوستای صمیمیم که
بغل دستیمه دعواوقهر کردیم من وقتی باکسی قهر میکنم هیچ عکس ...

 


84 . وقتی روحانی از مراسم عزاداری محرم قهر می‌کند | Khodnevis
https://khodnevis.org/article/53590
‎13 نوامبر 2013 ... وقتی روحانی از مراسم عزاداری محرم قهر می‌کند. به گفته حزب‌اللهی‌های عالم مجازی، حسن
روحانی به نشانه اعتراض مجلس عزاداری رهبری را ترک کرد.

 


85 . با شوهری که مدام قهر می‌کند چگونه رفتار کنیم؟ - پارسینه
www.parsine.com/.../با-شوهری-که-مدام-قهر-می‌کند-چگونه-رفتار-کنیم
‎7 مارس 2016 ... شوهرم با کوچک‌ترین حرفی ناراحت می‌شود و قهر می‌کند و آسایش از ما سلب می ... والدین
این افراد دقت کنید یعنی از آن ها سوال شود که وقتی پدر و مادرتان ...

 


86 . پالم گاردن » بذر گل قهر و آشتی گیاه حساس Mimosa Pudica
www.palmgarden.ir/products/گل-قهر-و-آشتی-گیاه-حساس/
‎ Rating: 5 - 1 review - $2.00گل قهر و آشتی یا گل حساس گلی است که وقتی به هر قسمت از آن دست می زنید برگ های
کوچک ... است، یعنی به محض لمس، گیاه واکنش نشان داده و فورا ً همان قسمت قهر میکند.

 


87 . 12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com/391/کامیابی/12-نشانه-اصلی-برای-پایان-یک-رابطه/
‎پس وقتی حرکتی را توجیه می کنیم یعنی با آن راحت نیستیم و در پی توجیه خودمان
هستیم. مسئله این است ...... هر دفعه قهر میکنیم من پیش قدم میشم واسه آشتی. اولا اون ...

 


88 . دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام در دسترس نباش - Nic-Music
nicmusic.net/1394/09/دانلود-آهنگ-جدید-علیرضا-روزگار-به-نام-د/
‎3 دسامبر 2015 ... من قهر میکنم تو گل برام بیار. دلگیر میشمو تو از دلم در آر. وقتی دلت گرفت منو صدا
بزن. وقتی دلت گرفت بشین کنار من. پیر شدیم آره زمین گیر ...

 


89 . شیوه قهر با کودک را دست کم نگیرید! - سایت زیبایی و مجله سلامتی ...
zibajoo.ir/شیوه-قهر-با-کودک-را-دست-کم-نگیرید/
‎12 آگوست 2015 ... شیوه قهر با کودک در زمان های بد اخلاقی وی و یا تندخویی او از روش هایی ایست که
والدین به ... یعنی وقتی کودک به هدف خودش نمی رسد، بداخلاقی می‌کند.

 


90 . اتفاق بی‌سابقه در برنامه زنده/ وقتی که میهمان قهر می‌کند + فیلم
www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?.../-وقتی...قهر-می‌کند...
‎خبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و
انگلیسی.Searches related to وقتی قهر میکنیم

 



91 . وقتی گربه قهر میکند - صفحه نخست - اعتدال
enews.etedaal.ir/videos/t/3074037/__وقتی_گربه_قهر_میکند
‎وقتی گربه قهر میکند. وقتی گربه ها برای ... وقتی یک گربه سرپرستی یک بچه
سنجاب را به عهده می گیرد · حیوانات - وقتی گربه ها از خواب بیدار میشن (عااالللییی) ...

 


92 . همسران درباره قهر و آشتی بدانند که - آفتاب
www.aftabir.com/articles/.../همسران-درباره-قهر-و-آشتی-بدانند-که
‎26 جولای 2010 ... گروهی از خانم‌ها و آقایان به اشتباه تصور می‌کنند که نبایستی به ... کرد چراکه وقتی
از کسی که او را دوست دارید، می‌رنجید، از او دوری می‌کنید و یا به او ...

 


93 . Rasa News :: خبرگزاری رسا - آیا با قهر کردن فضای ارتباطی آرام‌تر ...
www.rasanews.ir/textversion/detail/news/187245/18
‎14 ا کتبر 2013 ... خبرگزاری رسا کارشناس حوزوی مباحث تربیتی خانواده گفت: بعضی معتقدند که ما
وقتی قهر می‌کنیم فضای ارتباطی مان فضای آرام‌تری می‌شود، قهر ...

 


94 . حرف هایی از جنس شعر - زن اگر قهر کند میمیرد...
apartaid100.blogfa.com/post/48
‎چرا که وقتی قهر کند بیشتر در سکوت غرق میشود و کم کم زندگی را محو شده میبیند.
زن فقط نگاهش را میدزدد تا بگوید ناراحت است. سکوت میکند تا تو او را بفهمی و ...

 


95 . شوهرم دائما قهر میکند - YouTubeVideo for ‫وقتی قهر میکنیم‬‎► 11:46
https://www.youtube.com/watch?v=6mfEDUFdR-8
6 Jan 2014 - 12 min - Uploaded by Azita Sayan-Morganشوهرم دائما قهر میکند. Azita Sayan-Morgan ... زندگی زناشویی و مکانیزم قهر کردن ! - Duration: 11:01. Babak Delnavaz 21,724 views ...

 


96 . با همسر قهرو چه کنید؟ - گیس گلابتون
www.gisgolabetoon.ir/fa/abc-marriage/news/1861/spoiled-spouse
‎22 نوامبر 2016 ... متاسفانه بعضی افراد از راه‌های منفی، جلب توجه می‌کنند. قهر کردن یکی از راه‌های جلب
توجه منفی است. وقتی آدم قهر می‌کند، به صورت غیر مستقیم دارد ...

 


97 . روانشناسی قهر مردان و قهرکردن شوهر - مجله اینترنتی زیگیل
zigil.ir/1419_روانشناسی-قهر-مردان-و-قهرکردن-شوهر.html
‎18 آگوست 2016 ... روانشناسی قهر مردان و قهرکردن شوهر ، وقتی شوهرتان با شما قهر کرد زیاد به او ... ولی
خب در بسیاری از موارد هم مردان خانه سریعا با هر بحثی قهر میکنند و ...

 


98 . وقتی یه دختر باهات بحث میکنه .. غر میزنه ..قهر میکنه ..دلش میگیره ...
forum.pop-music.ir/.../وقتی-یه-دختر-باهات-بحث-میکنه-غر-میزنه-قهر-میکنه-دلش-میگیره.3108/
‎5 ژوئن 2015 ... وقتی یه دختر باهات بحث میکنه .. غر میزنه .. قهر میکنه . ... در صورتی که برای اولین
بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را ...

 


99 . منت‌کشی کنیم یا بی‌محلی؟
www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=32716
‎10 سپتامبر 2015 ... اگر بخواهیم بدانیم که چه نوع شخصیت‌هایی بیشتر قهر می‌کنند و علت این کار ...
درحالی‌که خانم‌ها وقتی قهر می‌کنند توقع دارند بیشتر به آنها توجه شود.

 


100 . جیم - به امید یه آشتی! www.jeem.ir
jeem.ir/article/magazine/7
‎28 جولای 2011 ... در واقع قهر کردن بیان یک ناراحتی و بیان یک هیجان منفی است و وقتی ما با کسی قهر
می‌کنیم در واقع ارتباط‌مان را به صورت کلامی و گاهی دیداری قطع ...Searches related to وقتی قهر میکنیم

 

  • ۹۵/۱۱/۰۴
  • ۴۶۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی