دریا

.::لفت میدم از دنیا ::

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ق.ظ
.::لفت میدم از دنیا ::
 


1 . wisgoon - ویسگون - خدایا یا از این دنیا دیلیتم کن یا خودم لفت میدم ...
www.wisgoon.com/pin/14485745/
‎18 ژوئن 2016 ... خدایا یا از این دنیا دیلیتم کن یا خودم لفت میدم خسته ام.

 


2 . خدایا فازم خیلی سنگینه یا از این دنیا دیلیتم کن یا خودم لفت میدم
wisgoon.com/pin/11809867/
‎30 ژانویه 2016 ... خدایا فازم خیلی سنگینه یا از این دنیا دیلیتم کن یا خودم لفت میدم.

 


3 . خدایا یا خودت منو از این گروه حذف کن یا خودم از اینجا لفت میدم.... - ویسگون
wisgoon.com/pin/7792762/
‎1 آگوست 2015 ... خدایا فازم بدجور سنگینه یا از این دنیا دیلیتم کن یا خودم لفت میدم!! ۴۳. ۰. خدایا فازم
بدجور سنگینه یا از این دنیا دیلیتم کن یا خودم لفت میدم!!!

 


4 . ‿ اشک باران ‿ :: ارسال نظر و پیام
www.ashkbaran.loxblog.com/commenting/?blogid=ashkbaran...
‎فازم بدجورسنگینه یاازاین دنیا دلیتم کن!!! یاخودم لفت میدم لبخند دروغکی چرا؟؟؟
خوب نیستم گیرکرده ام درگلوی زندگی! کاش میتوانستم راحت حرف بزنم میان ادم های
این ...

 


5 . تیکه کلام
tikkekalam.blogfa.com/
‎یا این آقایون، پیشونی رو بیشتر به مهر فشار میدن؟ .... رو داشتم دعوت کردم، به محض
اینکه من آفلاین( و خاموش) شدم، دیدم همینطوری تعداد در حال کم شدن هست و لفت میدن!!

 


6 . مرداد 1387 - دیالوگهای ماندگار سینمای ایران
dialogha.blogfa.com/8705.aspx
‎سلطان: ... اما من با هیچ چیز و هیچ کس این دنیا شوخی‌ی‌ی‌ی ندارم (موسیقی تیتراژ می‌آید)
. [ سلطان - مسعود کیمیایی ]. نوشته شده توسط ..::دیالوگهای ماندگار سینمای ایران::.

 


7 . زیر پتو .. :: اون روی سگ من نوستالژیک
https://no-stal.blog.ir/1394/09/15/زیر-پتو
‎6 دسامبر 2015 ... اخه ما بیچاره هایی که توی جنوب کشور به دنیا اومدیم هیچ وقت از شرجی و ... از یه رابطه
لذت میبرم با جمع دوستام و میام لفت میدم از جمعشون و کنار میکشم ...

 


8 . نمیدونم چرا جاهایی که نباید، سوتی میدم... :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/4849/نمیدونم-چرا-جاهایی-که-نباید،-سوتی-میدم
‎23 جولای 2015 ... از کسایی که یه کار رو لفت میدن خیلی بدم میاد. .... فک میکنى هیشکى اشتباه
نمیکنه با این اشتباهت دنیا به آخر رسیده و اشتباهت غیرقابل جبرانه.

 


9 . بحران در ستاد بحران، هم در دنیا و هم در آخرت :: یادداشت‌های کلنگ همساده پسر
kolang.blog.ir/1394/.../بحران-در-ستاد-بحران،-هم-در-دنیا-و-هم-در-آخرت
‎1 نوامبر 2015 ... خدا آخر و عاقبت این نویسنده را به خیر ختم کندتا همین طور کلنگ از دنیا نرود. .... نه،
قربان، تو رو به اون بی ادبان قسمت میدم بازداشت گاه نه! شیما.

 


10 . زندگیم مثل کنکور پرشده ازنمره منفیه
asheghodoostdashtani.blogfa.com/1394/04
‎یاازاین دنیا دیلیتم کن...یا خودم لفت میدم... لبخند دروغکی چرا؟؟!!خوب نیستم. ...
پسرهای عزیز::سگم نر داره"گاوم نر داره"انسانم نر داره"!!! فارغ از جنسیت کمی مردانگی ...

 



11 . زندگیم مثل کنکور پرشده ازنمره منفیه
asheghodoostdashtani.blogfa.com/1394/04
‎یاازاین دنیا دیلیتم کن...یا خودم لفت میدم... لبخند دروغکی چرا؟؟!!خوب نیستم. ...
پسرهای عزیز::سگم نر داره"گاوم نر داره"انسانم نر داره"!!! فارغ از جنسیت کمی مردانگی ...

 


12 . موافقید یا نه؟ :: گیگول - Gigool
gigool.blog.ir/1395/06/16/موافقید-یا-نه
6 سپتامبر 2016 ... من قول میدم سر بزنم ولی قول نمیدم یاد بگیرم :)) تمبل خعلی ... ژله پرتقالی. سه شنبه
۱۶ شهریور ۹۵; ۲۰:۰۶. میدونم :))) سعی میکنم بیام یاد بگیرم

 


13 . پسرک مشرق زمین - لفت میدم....
boy-orient1992.blogfa.com/post/39
‎14 فوریه 2016 ... پسرک مشرق زمین - لفت میدم.... - چون می گذرد غمی نیست.... ... و دنیا خیلی زیباتر
خواهد شد اگر بیاموزیم::: تهمت نزنیم، دروغ نگوییم، مؤدب باشیم،

 


14 . بلور رویا
www.dream-crystal.blogfa.com/
‎... خبر بدید تا شما رو هم لینک کنم... نظر هم یادتون نره ... به خدا اگه نظر بزارین
نمیمیرین ... قول میدم. ... خوشت نیومد لفت بده ولی لفتش نده ... دنیا. تو چه میکنی با
دل ساکنانت. ساکِنانَت سرگیجه میگیرند... وقتی با تمام سرعت به سوی بدبختی
حرکت میکنی ... نوشته شده در شنبه بیستم آذر ۱۳۹۵ ساعت 20:29 توسط Fatemeh :
5Cɱ`s .::.

 


15 . دانلود فصل 12 قسمت 9 سریال سوپرنچرال - Supernatural :: بی صدا ...
bi-3-seda.ir/post/Supernatural-S12
‎9 دسامبر 2016 ... این سریال محشره من که با دنیا عوضش نمیکنم مخصوصا فصل قبل که خدا رو .... یه
تعریفی ازشون رو ملاک قرار میده و با تغییراتی که برای جلب مخاطب ...

 


16 . طنز بمب خنده - ..:: بهونه های بارونی ::..
mrdeltang.parsiblog.com/Archive/طنز+بمب+خنده/
‎چهارشنبه 91 خرداد 24 :: 7:6 عصر :: نویسنده : مهرانا. عروسی ... در هیچ کدام از جاده های دنیا
به هیچ بنده ای که توجه او را جلب کند ویا حتی کنجکاوی او را بر انگیزد، بر نخورد.

 


17 . معنی سالار | لغت‌نامه دهخدا
https://www.vajehyab.com/dehkhoda/سالار
‎میده سالار . رجوع به همین ترکیب شود. - ناوسالار . رجوع به همین ترکیب شود. - هفت
سالار ؛ هفت ستاره : هفت سالار کاندرین فلکند همه گرد آمدند در دو وداه . رودکی . || این
کلمه ...

 


18 . خاک باران خورده
ffff3420.blogfa.com/
‎انقدر فریاد میزنم تا گوش دنیا کر بشه اینقدر میگم ... هدفنشو دربیار ببین چی گوش
میده!! ◙◙◙◙◙◙ .... 2CM :: سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۵ :: 19:17 :: ... ... n-ax (1).

 


19 . جزیره کیش :: نظرات درباره رستورانهای کیش
www.hellokish.com/food/comments.php?p=66
‎سرویس دهیش افتضاح وقتی شلوغه واسه یه چایی نیم ساعت لفت میدن تا بیارن .
بهتره تعداد کارمنداشونو زیاد کنن. 91/03/16. فرزاد زوارمقدم. غذایه خوب در کیش پیدا ...

 


20 . عاشق تنهایی
asheghe-tanhayi.blogfa.com/
‎بهترین و زیباترین آف های دنیا. --------------- بهترین و زیباترین آف ... و زیباترین
آف های دنیا ------------------. بعضی ها تاریخ درس میدن ، برخی از تاریخ درس می گیرن.

 



21 . عاشق تنهایی
asheghe-tanhayi.blogfa.com/
‎بهترین و زیباترین آف های دنیا. --------------- بهترین و زیباترین آف ... و زیباترین
آف های دنیا ------------------. بعضی ها تاریخ درس میدن ، برخی از تاریخ درس می گیرن.

 


22 . MigrantHelp Forum :: فروم مایگرنت هلپ :: مشاهده تاپیک - بچه کجا ...
www.migranthelp.com/phpbbfa/viewtopic.php?t=5687&view...
‎از طرف دیگه صبر کردن و دنیا اومدن بچه توی استرالیا میتونه مشکلاتی رو بوجود ...
میدونم که اونجا مثل ایران گرفتاریهای محرومیت یا سهمیه مناطق نداره.

 


23 . عاشقانه
etfag.blogfa.com/1392/05/4
‎عاشقانه - همیشه یکی تو دنیا هست که یه روزی پیدا میشه که حاضره همیشه کنارت باشه
حتی اگه تو ... نه فکرش اجازه میده تنهاییت رو با کسی دیگه ای پر کنی ... خدایا ساده
ازگناهانم بگذر همان گونه که ساده از آرزوهایم گذشتی… :: :: من بارهاشماره ات رامیگیرم!

 


24 . ..:: برگ » رضا بی شتاب ::.. - شبگیر و شباهنگ:رضا بی شتاب
rezabishetab.blogfa.com/post-170.aspx
‎13 مه 2015 ... راه مالِ من بود خودش وُ به زور چپوند تُو خطِ ما، حالام مگه راه میده، لامصب! ... با کشتی به
جزیرۀ «کیش» رفتم مردی دنیا دیده و دریانورد در کشتیِ به گِل ...

 


25 . اس ام اس هایی غمگین جدایی
sms.irfamily.com/اس-ام-اس-هایی-غمگین-جدایی/
‎13 مه 2013 ... یا خنده های تو قند راس ام اس دوری از نامزد یا خنده های من غم را ! :: :: ... بدترین حسه دنیا
اینه که بدونی کسی که دوسش داری همون اندازه یکی دیگه رو دوس داره ! :: اس ام اس .... با
عشقم نامزد کردم اما اینقد شکنجم میده به کسی نمیتونم بگم دارم میمیرم.

 


26 . .::בر فـراقـ پــבر غریبـانـہ مےگریــم::. - دلتنگی
matamkadeh.blogfa.com/tag/دلتنگی
‎نــــــــاز و ادایـــت مانده روی دســـت هایمــــ. . تـَنـهـا نـوشــت: فقــــــط برگـــــــرد بابا
یــــــهـــ دنیــــــــا دلتـــــنگـــــمــــ.

 


27 . مدیر وبلاگ دنیا به کام - دامنۀ دارابکلا
damaneyedarabkola.persianblog.ir/post/1276/
‎23 نوامبر 2015 ... او مدیر وبلاگ " دنیا به کام " لینک شماره ی 19 در دامنه است ولی با اسم مستعار "لی چون
... خوبه تو این مشکلات ک تو زندگیمون رخ میده سر بلن بیرون بیاییم پس از امروز
بیایم با ی ... :: چرا آیة الله العظمی گلپایگانی دیگر نمازجمعه نخواند؟

 


28 . فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد . . . | زمزار | تفریح و سرگرمی
www.zamzar.ir/17127/فقط-رفت-بدون-کلامی-که-بوی-اشک-دهد.html/
‎ای کاش روزهای دلتنگی من هم مثل دوست داشتن های تو کوتاه میشد ! :: :: این اشک های ...
بدترین حسه دنیا اینه که بدونی کسی که دوسش داری همون اندازه یکی دیگه رو دوس داره !
::

 


29 . خیابانهای ما اسفالت هستش در صورتی که کشور اسراییل سنگ فرشه ...
allinews.ir/.../خیابانهای-ما-اسفالت-هستش-در-صورتی-که-کشور-اسراییل-سنگ-فرشه
‎3 ژانویه 2017 ... بلند ترین سرسره آبی دنیا در برزیل (8 عکس) ... که سودا رو در بدن کم میکنه بواسطه
شتاب حرکت و گردش خون در سره که در تابستان بیشتر رخ میده.

 


30 . بیخیال دنیا
nijer14.blogfa.com/
‎بیخیال دنیا - بیخیال دنیا...اوووووو ااااااااااا ایاااااااا...اهنگ تی امه...میدونم فرداست ولی ما
میگیم دنیا.

 



31 . مستی هم عالمی داره ! :: روزنوشت های آقای سر به هوا ...
mardebarani.ir/1394/10/06
‎27 دسامبر 2015 ... کاری به مسایل اعتقادی ندارم چون میدونم وقتی به یه جوون بگی مشروب نخور چون اون
دنیا تو آتیش دوزخ میسوزی و از چشم و دهنت آتیش بیرون میزنه مطمئنا ...

 


32 . آخرزندگی
danizyolo.blogfa.com/
‎اما میدونم که نمیمیرم،پس باید منتظر زنگ تو باشم و همه ی حرفامو پای تلفن بهت بگم؛
اما ... آن دنیا قــــــلــــــــب تو خواهد بود،قـــــلـــــــــب تو، قـــــــــلــــــــب تو. ..... ﻭﻗﺘﯽ ﺫﻫﻨﺖ
ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﺠﺴﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ ! :: :: بعضی از آدمهارا باید از دور دوست داشت ؛ نزدیکشان که ...

 


33 . فرشته آسمونی ما: هومهر
hoomeehr.blogfa.com/
‎هومهر :: فرشته آسمونی ما. قالب وبلاگ ... من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم کاشکی
ازم ... قول میدم درست اون لحظه ای که داری فکر میکنی این صدا کردنا. فایده ای نداره و ...

 


34 . سفر 26 ساله دور دنیا با مرسدس G-Class :: وان کار - 1Car
1car.ir/ns-5168?sort=date&page=1
15 ا کتبر 2014 ... سفر 26 ساله دور دنیا با مرسدس G-Class .... بستگان من میگه ۲۴ میلیون میدم پرایدتو
بزن به اسم من رفته تحقیق کرده دیده اصلا پراید دوگانه صفر تو ...

 


35 . لاکچری چیست؟ زندگی لاکچری چگونه است؟ - - وب نگین
webnegin.ir/1394/04/.../لاکچری-چیست؟-زندگی-لاکچری-چگونه-است؟/
‎14 جولای 2015 ... البته هنوز تعریف مشخص و واحدی برای لاکچری (Luxury) در دنیا وجود ندارد. .... ولی در
کل لاکچری زندگی کردن خیلی حال میده خیلی دنیای توپی داره.

 


36 . گاف عجیب مهندسان ترک در ساخت پل عابر پیاده +گزارش تصویری ...
turkiyeonline.ir/1393/01/15/aci%20ama%20gecek
‎4 آوریل 2014 ... میدونم ربطی به خبر نداره ولی به نظرات ربط دارد. خطاب به پانفارسها من ترک آذری
هستم اهل زنجان و کاریشم نمیشه کرد و کل دنیا هم به غیر از پان ...

 


37 . گمگشته قلبم - معصومه عبدالهی
gomgashteghalbam.blogfa.com/tag/معصومه-عبدالهی
‎طراح قالب .:: About ::. آرامشم... محبوب دلم... قرار بیقراری هام.... بهونه زندگیم...
گمگشته ... وقتی که از این دنیا و آدماش خسته می شم تنها توئی که بهم آرامش میدی. تنها
با تو ...

 


38 . ️WereWolfپاپ کده | پاپ اپ | کسب درامد از پاپ اپ
were-wolf-blog.hastiblog.tk/
‎١٣- ازین حرف بیخودا هم که میگین به فلانى راى بدین اگه گرگ نبود لفت میدم یا بازى
نمیکنم نداریم چون در نهایت عمل ... نقش های بازی. :: نقش های بازی. شخصیت ها و ...

 


39 . به جای آن هزاری سبز...
rezaiemm.blogfa.com/
‎روزانه ها. :: پروتون جنتو ... داستانی از ژول ورن و یک مجموعه از "بهترین داستانهای دنیا"
که بیشتر منتخبی بود از نویسندگان روس و رابین هود. قبل از آن .... آخرین بازنگری
که من کردم مال سال 2009 بوده و ترجیح میدم در این مورد دیگه کسی رو راهنمایی نکنم.

 


40 . تا خدا هست دلیلی بر نا امیدی نیست
samanassassins.blogfa.com/
‎توی این هوای سرد آزارشون میده. .... حتی اگر فقط برای یک لحظه بتوانم دنیا را ببینم
عروس تو خواهم شد ». ***. و چنین شد که آمد آن روزی ..... اما جوانی ام ، کوه غرورم را خرج کرده

 



41 . خرداد ۱۳۹۵ - پایگاه تصفیه روح
thefun.blogfa.com/1395/03
‎20 ژوئن 2016 ... پایگاه تصفیه روح - ♥ پذیرای ارواح افسرده شما.

 


42 . جیبوتی کجایی؟دقیقا کجایی؟ | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/30134
‎5 ژانویه 2016 ... چهارشنبه, 29 دى 1395 :: Wednesday, 18 January 2017 ... شدم ،،، این کارا مثل گروه
های تلگرام میمونه که مثلا عربستان لفت میده بعدش میره توی پی ...

 


43 . سالهاست ازخودعبورکرده ام ... یادم بخیر
www.zahra8099.blogfa.com/
‎هیچ قانونی توی دنیا وجود نداره که بگه تو در مقابل دلِ تنگِ ما مسئولی! ... کسی باشه
محکم بغلت کنه و آروم توی گوشت بگه میدونم خوب نیستی… .... گفتم که در جریان
باشی ! :: :: یه وقتایی لازمه از گوشیمون بشنویم “مشترک مورد نظر آدم نمیباشد …

 


44 . بانوی دریا(اولین شب آرامش)
www.morghe-eshegh.blogfa.com/8801.aspx
‎پیوندها. مهدی avr .:: گلبه روشنائی ::. ... برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور. ((
به یه دنیا نور)) ... منم یه قول بهت میدم یه روز فراموشت کنم. قلبم سنگیش بکنم.

 


45 . شهریور ۱۳۸۶ - جهان نامرئی جن
www.jencom.blogfa.com/8606.aspx
‎نوع دیگری از برقراری ارتباط که از قدیم الایام در جای جای دنیا و در بین اقوام مختلف ...
شناسی جدید)از ْآنها نام برده شده در کبفیت ارتباط روحی تاثیر مهم دارند عبارتند از::
..... کم کم شک میکنه که شاید دعاها رو اشتباه خونده ولی به کارش ادامه میده تا اینکه روز
...

 


46 . .:: Abandokht ::. روزنوشت‌های نسیم خلیلی
www.abandokht.com/?m=02&y=1389
‎فشارشونو می گیره و بعد با قطره چکون بهشون دارو میده. .... جا می کنه تا راجر و نمایش
قشنگی که توی فرودگاه میده، قصه های دل انگیزی که تو رو از همه غم دنیا فارغ می کنن.

 


47 . جیبوتی کجایی؟دقیقا کجایی؟! - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/fa/news/117672/جیبوتی-کجاییدقیقا-کجایی
‎5 ژانویه 2016 ... 16:0 :: یکشنبه 03 بهمن 1395 ... کارا مثل گروه های تلگرام میمونه که مثلا عربستان
لفت میده بعدش میره توی پی وی به بحرین و سودان میگه شما هم لفت ...

 


48 . آقای متلاشی :: تمدن خاکی
tamaddonekhaki.ir/1394/01/07/تمدن%20خاکی
‎27 مارس 2015 ... از نوعِ نگاهش به دنیا و ظواهرش این را می‌گم؛ خیلی به دنیا و ظواهرش بی اعتنا بود؛ اصلاً
دنیا را تحویل نمی‌گرفت؛ به تعبیری خاکیِ خاکی بود و تو خط ...

 


49 . بهمن ۱۳۸۸ - آن سوی خیال - blogfa.com
ham10m.blogfa.com/8811.aspx
‎19 فوریه 2010 ... ::آن سوی خیال:: · خیلی زیاد ... شفاف سازی: من 21 بهمن دنیا اومدم ولی تو شناسنامه زدن 22
بهمن...:-". + نوشته شده در سه شنبه ۲۰ ... حالا میدونم باید برای همسری چی تهیه کنم ، بعد
از اینکه هدیه رو براش پست کردم بهتون میگم...نمیشه فعلا اینجا ...

 


50 . آمار لحظه به لحظه جهان را مشاهده کنید :: قاصدون
ghasedoon.ir/post/55
‎فکر می کنید این آدم ها که دم به دم دارند از این دنیا می روند امروز صبح را چطور آغاز ....
وقتی دو نهاد کشور ما آمار هایی که میدن با هم فرق میکنه چطور این سایت آمارش دقیقه؟

 



51 . هر چی که دلم می خواد - اس ام اس
sinasaba.blogfa.com/category/22/
‎شبها اتاقم ماه ندارد، چشمانت را قرض می دهی تا صبح ؟ :: :: مسافرترین آدم دنیا هم دست
خطی می .... برایش؟! :: :: یه عده‌ای هستن که بعد از شنیدن درد دل شما سرشون‌ رو تکون میدن

 


52 . فقط جوک و اس ام اس(بهترین وب برای خنده) - پست های فیسبوکی
www.damagh6metri.blogfa.com/tag/پست-های-فیسبوکی
‎خب لامصب ، ملومه که بچه خراب میشه! :: :: به بابام می گم از این دنیا خسته شده ام میخوام
خودمو از پنجره پرت کنم پایین ... اونی که واسه شما عزیزه ، به ما اس میده کرم میریزه ! ::

 


53 . انجمن های نقد فارسی :: Topic: انیمه (1/1)
www.naghdefarsi.com/forum.html?view=topic&catid=88&id...
‎25 آگوست 2016 ... ... میبره و ارتباط قوی دوستی و عشق به یکدیگر رو نشون میده این انیمه 11 .... زبان
ژاپنی جزو سخترین زبان های دنیا از نظر آموزش رتبه بندی می شود.

 


54 . هرچی تو دلته بریز بیرون | انجمن دانش آموزی آلاء
forum.sanatisharif.ir/post/10504
‎5 ژوئن 2015 ... یک ماه و نیمه میرم ازمون میدم و رتبم به این گندی میشه. .... نه خیلی خوب:grumpy::
grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:: ...

 


55 . آبان ۸٦ - یونای من - پرشین بلاگ
youna.persianblog.ir/1386/8/
‎چهارشنبه ۳٠ آبان ۱۳۸٦ :: ۱۱:٢٦ ق.ظ :: نویسنده : یونا,مامان و بابا ... فلفل زیاد پیدا
میشه تو دنیا اما یکیش فلفل من نمیشه. یکشنبه ٢٧ آبان ۱۳۸٦ ... بهم نشونشون میده و
میگه :آککال(آشغال). N دیروزعرشیا( ..... دایی علی جونم هم که املوز(امروز) صبح لفت(
رفت).

 


56 . شهریور ۱۳۸۷ - فقط خدا - blogfa.com
asheghe-khoda.blogfa.com/8706.aspx
‎فقط خدا.::. می پرستم خدایی که آفریدم . ... فقط میدونم فاز این شب ها خفن توبه و عذر
خواهی و استغفار هست... البته .... ساختگی ساخت دنیا عظیم تر از 1 ذره ی اتم نیست.

 


57 . لغت نامه دهخدا - در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن شرط اول قدم آنست که ...
sharghitarin71.mihanblog.com/page/2
‎4 ژوئن 2012 ... هر جای دنیا که باشیم، هر کدام مان، در هر شرایطی می‌دانم که خوشبختی سامان ... یکشنبه
31 اردیبهشت 1391 :: نویسنده : لیلی .... چشم‌ام افتاد که پیرمرد پاهاش رو گذاشته رو
شونه این دو تا پسر رشید و در حد احتمال در رفتگی شونه فشار می‌ده!

 


58 . نیروانای عزیز ما :: نظرات وبلاگ
niniweblog.com/commenting/?blogid=nirvana&postid=22...
‎به خونواده ی عزیزت سلام گرم منو برسون. یه دنیا شمع و گل و پروانه برای پروانه ی
کاغذیم. سـ حــ ـر ... ببخشید اینقدر دیر جواب میدم. آخه آخر هفته ها معمولاً ‌آنلاین نیستم.

 


59 . فقط بخندیم...
www.bikhiale2nya.blogfa.com/
آهنگی که بعد امتحانا گوش میدم:مخور غم گذشته گذشته ها گذشته. .... ضد دنیا وقانوناش .
............. مطالب قدیمی‌تر >> .:: Design By : wWw.bikhiale2nya.blogfa.Com ::.

 


60 . توبه .::. مجله اینترنتی های وب
hiweb.gdn/index.php/?tag=24165
‎منم قول میدم که فلان و بهمان ... " خنده ام میگیره شاید هم ... انسان تا در این دنیا هست و
رشته حیاتش باقی است و تا وقتی که مرگ مستقیماً به او روی نیاورده است، مهلت برا.

 



61 . تالار فیلمنامه نویسان - نتایج جستجو
www.scenario.ir/search.php?action=finduser&uid=1624
... دربیاری معلومه توش گیر میکنی تازه هرکدوم از اون چیزایی که گفتی می خوای تو
فیلمنامه ات باشه یه دنیا است . .... من شخصاً قول میدم حضور فعال داشته باشم :23::37: ...

 


62 . ارشد عمران - مرجع آزمونهای عمران
arshadeomran.ir/forum/showthread.php?t=209&page=767
یعنی میشهههههههههههههه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :eltemas::eltemas: ... احمق هایی که فکر می کنند می
توانند دنیا را تغییر دهند , همان هایی هستند که دنیا را تغییر می دهند.

 


63 . نمیتونم ازتو بگذرم شب روز من تویی فقط تو همونی هستی که واسش ...
freeblogs.ir/list/نمیتونم+ازتو+بگذرم+شب...میدم/30
‎نمیتونم ازتو بگذرم شب و روز من تویی فقط تو همونی هستی که واسش جونمو میدم. ازتو
حرکت از .... تلخ ترین چیز تو دنیا اینه که تو فکر گرفتن دستاش باشی ولی مچشو
بگیری . امروز دفتر ... چت روم هستی:: خدایا یا ریمووم کن یا خودم لفت میدم. سه شنبه 25
...

 


64 . متعلق - صفحه نخست
rocketfix.gdn/search/متعلق
‎imandaran:ما و دنیا .. انی که به .. ایمان دارند، باید در حال حاضر در این دنیا زندگی
کنند، اما مهم این است که نباید متعلق به دنیا باشند و از اصول حاکم بر آن پیروی کنند.

 


65 . دیتابیس فارسی - سیستانی ها-تالار گفتمان سیستانیان
www.sistaniha.info/tags.php?tag=دیتابیس-فارسی...
‎گوگل به 53 زبان دنیا قابل تغییر است. ... این نرم افزار ها رو در این تایپک قرار میدم
که بعد از ایجاد انجمن مستقل دوستان زحمت جابجایی مطالب رو بکشند. .... .. :: دانلود
رایگان یا خرید ایبوک هوشِ مصنوعی فارسی - ویرایش بهار 1390 :: - sohjel · 1390,
بهار, ...

 


66 . لفت میدم
www.3000777.com/g.aspx?q=لفت_میدم&id...
‎خدایا فازم بدجور سنگینه یا از این دنیا دیلیتم کن یا خودم لفت میدم!!! شهریور 1394.
من لفت میدمwiki-daro/j?q=من_لفت_میدم&id...من لفت میدم,لفت ~ در تلگرام,برگشتن
...

 


67 . به این میگن آدم نحس
ivnews.ir/search/?q=به+این+میگن+آدم+نحس
‎... و زیبا به جای حرف دنیا کنیم یاد خدا را انار دونه دونه هر کس باید بدونه از آدما تو دنیا
.... ازاین پسرا هنگام کارکردن بادستگاه عابربانک همچین قیافه میگیرن و لفت میدن
.... شماره تو رو میده :: :: اس ام اس سرکاری نصف شب :: :: عروسک قشنگ من قرمز پوشیده ...

 


68 . اِل مارالیالو بلاگ,
bittern-blog.aloblog.ir/
‎به یاد میارم که کوچک بودم، یا دنیا بزرگ بود، یا فکر میکردم کوچکم یا هر چرت دیگه
ای و سعی میکردم بجنگم و زیر دست .... :: در من این هست که صبرم ز نکورویان نیست.

 


69 . للبیت | و برنامه هایی ک هیچ وقت اجرایی نشد ....
taghirr-blog.lalebit.ir/
‎معرفی. :: معرفی. حدود چار پنج سال میشد ک وبلاگ نویسی رو گذاشته بودم کنار ... و
اینجا گزارش ِ #تا حالا چیا خوندمو میدم تا هم انگیزه بشه برام و هم یه جورایی یه تلنگری

 


70 . من٢سال تو بهترین مرکز زبان دنیا یعنی British council درس خوندم.ولی ...
forum.dabi.ir/forum/ShowThread.aspx?tid=427&idBest=7...1
من کلی مدرس nativeدیدم اما ایشون باشاگرداشون به نظر من بی نظیر هستن.یه
مدرسدکارکشته.ساختارهاروبه صورت پانتومیم یا میدن که فکر کنم تو دنیا بی نظیره.

 



71 . عرض سلام. نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی از لحاظ دامنه لغت شاید ...
forum.dabi.ir/Forum/ShowThread.aspx?tid=427&idBest=7...1...
نظر Vojdani : من٢سال تو بهترین مرکز زبان دنیا یعنی British council درس خوندم.ولی
انصافاًچیزی ... ساختارهاروبه صورت پانتومیم یا میدن که فکر کنم تو دنیا بی نظیره.

 


72 . 929
www.patugh.ir/page/929?attachment_id=oinmqwcnpo
‎7 فوریه 2013 ... من:| :: :: به خاله ام که در آمریکا زندگی می کنه با کلی ذوق و شوق گفتم : خاله ! من خیلی
دوست دارم ... پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم، مادرم مریض بابام
... shojatarin www.Patugh.ir 36 شجاع ترین انسان های دنیا (عکس).

 


73 . نمیتونم از تو بگذرم شب روز من تویی فقط تو همونی هستی که واسش ...
rssreport.ir/list/نمیتونم+از+تو+بگذرم...میدم/30
‎چت روم هستی:: خدایا یا ریمووم کن یا خودم لفت میدم. سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 07:
00:15. خدایا یا ریمووم کن یا خودم لفت میدم یوسفوند, عارف یوسفوند,عارف, یوسفوند, ...

 


74 . پولوم | اِل مارالی
bittern-blog.polom.ir/
‎به یاد میارم که کوچک بودم، یا دنیا بزرگ بود، یا فکر میکردم کوچکم یا هر چرت دیگه
ای و سعی میکردم بجنگم و زیر ... نمیفهمیدم چرا خودمو عذاب میدم اما چیزی به من اضافه
شد: واژه. ... :: زخم دگر بزن به دل مرهم اگر نمی نهی. ... :: ماهی که دچارش غزلم بند به بند
است.

 


75 . الان لفت میدم بفهمی | دستان هوشمند
www.idastan.ir/Default.aspx?q=الان_لفت_میدم_بفهمی&id...
‎الان لفت میدم بفهمی. پاسخ سوال فوق را در زیر مشاهده نمایید : ... بیوگرافی دنیا فنی
زاده · با سلام میخواستم بدونم ماشینی که فروختم به شماره 413ب92 ایران24 واعلام ...

 


76 . madar
www.kolbe72.glxblog.com/cat/8/0/%3C-PostAuthorLink-%3E
‎madar - رهبر عاشقان میشم حکم میدم عاشقی حرام. ... 1392برچسب:عکس,. :: 10:33 ::
نویسنده : عاشق تنها ... مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر ...

 


77 . مطالعه گروهی کنکور کارشناسی ارشد معماری 94 - باشگاه مهندسان ایران
www.iran-eng.ir/printthread.php?t=543371&pp=40&page...
‎4 دسامبر 2014 ... به زودی پایان نامه رو تحویل میدم و تمام وقتم رو میذارم واسه کنکور. ... ممون میشم جواب
بدین:gol::gol:[Only registered and activated users can see links. .... شب قبل
تصادف خیلی دلم گرفته بود و عصبی بودم از ایت دنیا و غصه ارشد و ...

 


78 . عشق 2 طرفه :: ارسال نظر و پیام - وب سایت
www.eshghe2tarafe1.loxtarin.com/commenting/?blogid...1
‎[وب سایت]. parisa. تمام زندگیم را میدم که برگردد و همین که برگشت بگویم:دیگر
نمیخواهمت گمشووووووووو. ... که تونستین دنیا به این بزرگی رو بچرخونیدد پاسخ:
مرسی ...

 


79 . American - یک مدیر
www.so24.ir/list/American.html
‎برنده 1 جایزه اسکار ::. پیشنهاد مدرن آهنگ ::. منتشر کننده فایل: ModernAhang ....
پارسیش - ادوارد اسنودن مردی که دنیا به دنبال اوست (قسمت اول) .... اونایی که کتاب های
american files رو میخونن یا درس میدن، میدونن یک صفحه از کتاب سومش به فیلم ...

 


80 . ﺩﺭﺩ ﺑﺪﯼ ﺍﺳﺖ عشق... [بایگانی] - انجمن گفتگوی گلستانه
golestane.net/archive/index.php/t-46335.html
بعضی وقت ها یک دنیا حرف داریم برای زدن با او و بعضی وقت ها انقدر ساکت می
نشینیم که هر ثانیه یک سال می گذرد برایمان ... کلا یعنی تولیدد محتوا داشت فقظ

 



81 . امام حسین؟آشتی؟؟؟ یاس
darmadineh.ea3.ir/
‎هر کاری میخوای انجام میدم ولی آقا کمکم ککن من بدون پیامبر و اهلش تو دنیا می میرم. اقا
من نمیخوام به خواب غفلت از دنیا برم آقا چیکار کنم؟ ... ... :: سلام و یه دنیا شرمندگی.

 


82 . دانلود س ایران downloads iran+ چت روم
fungood.site/post/4486958.../دانلود-س-ایران-downloads-iran-چت-روم.html
15 دسامبر 2016 ... ... :: برچسب‌ها: چت روم, چتها, چت ها, چت روم فارسی چت ها, chatha, chat ha دانلود آهنگ
جدید این ... می بخشم از عمرم به تو حتی وقتی نباشی میرم از دنیا… ... دانلود آهنگ جدید
مازیار فلاحی لیلا و متن آهنگ لیلا مازیار فلاحی رو براتون قرار میدم.

 


83 . 4 - عشق شکسته - بلاگ اسکای
www.brokenlove.blogsky.com/posts/page/4
‎سلام دوستان ببخشید میدونم اگه سر میزنید ناراحتید که چرا من دیر به دیر آپ می کنم
.... ::اسم وبلاگمون هم عوض شده میتونید اونجا هم یه سر بزنید::. www.brokenlove.tk
اونجام یه سر ... لطفا برای خواندن مطلب به ادامه مطلب توجه کنید 1- پایان دنیا نزدیک
است.

 


84 . نجاتت میدم - بایگانی maref44
mmaref44i.saharblog.com/list/نجاتت+میدم.html
خودم ، خودم را نجات میدم :: پاتوق عشق,رمان عاشقانه,فاز سنگین,عاشقانه ...23 ژوئن 2016
. .... رفیقمامم خاص دنیا مال ماس اینم راه راست واسه اونی که مارو ... ☆رفیق اگر ...

 


85 . موسسه فرهنگی آموزشی قلم صنع :: مشاهده موضوع - هر کی شرمنده ی ...
www.qalameson.org/modules.php?name...t...
‎(ولی) خدا عزیزه و دانا، او آمرزنده‌ی گناه هست و پذیرنده‌ی توبه (غافر/۲-۳ ) ::. ... یه دنیا
تشکر دوست عزیز ... شما کاملا درسته به یاد خدا بودن و توبه کاملا 2مبحث جدااز هم
هستندنمیشه این 2 رو یکی دونست پس هر کدوم رو جدا از هم مورد بحث قرار میدم

 


86 . آدرس رایگان کتاب غزل باران نگاهت | جستجو
behtina.gdn/tags/آدرس-رایگان-کتاب-غزل-باران-نگاهت
‎کتاب اصول فقه :: پرتال تخصصی فقه و حقوق کتاب اصول فقه. ..... در یک روستای
کوچک بالا دنیا آمد، او بعدا محنت قبل دوباره پیدا رفتن روی امریکا فایده دنبال یک ...

 


87 . درد دل‌های کاربران اینترنت با وزیر ارتباطات :: ITanalyze
itanalyze.com/post/درد-دل-های-کاربران-اینترنت-با-وزیر-ارتباطات
‎6 ژوئن 2015 ... ... اختصاصی شدن پهنای باند برای کاربر خانگی با قیمتی معادل روز دنیا. ... لیسانس
از دانشگاه بیرمنگام است شما را به خدا قسم میدم جرم وطن دوستی ...

 


88 . .:: تالار گفتمان پینوس ::. • مشاهده مبحث - مدد یا شاه گیلانی ...
www.penous.com/Forum/viewtopic.php?p=8474
‎اولا به خودم و در آخر به شما برادر مسلمانم این تذکر رو میدم که " یا ایها الذین آمنوا ...
ثانیاً اگر شما استمداد به غیر خدا را جایز نمی دانید پس در امور دنیا چگونه بدون کمک ...

 


89 . جواب پاسخ تمرینات عربی نهم از درس یک تا چهار | سرزمین خبر
mf9.blognewsland.ir/.../جواب+پاسخ+تمرینات+عربی+نهم+از+درس+یک+تا+چهار.html
‎متن و ترجمه درس 10 عربی چهارم انسانی (پیش دانشگاهی) :: 5+1 ... میدونم پاسخ تمرین
های پیچیده درس دوم کتاب کار زبان رو بلدی نیستی ! میدونم معنی تک تک لغت هاشو ...

 


90 . جواب متن درس هفتم عربی نهم | سالیوان خبر - صفحه اصلی
zproge.salivannews.ir/list/جواب+متن+درس+هفتم+عربی+نهم.html
‎نمونه سوالات ریاضی نهم جویا مجد(ریاضی امتحانی) :: ریاضی . .... به عنوان مثال اگر به
ربات بگید "سلام" به شما جواب میده ، و اگر در کنار کلمه سلام شکلک یا هر چیز دیگه ...

 



91 . الان داری چی گوش میدی ؟؟؟ [بایگانی] - باشگاه جوانان ایرانی / تالار ...
www.iranclubs.org/forums/archive/index.php/t-19262.html
الان دارم آهنگ سنگ صبور با صدای چاووشی گوش میدم خیلی توپه راستی شما چی گوش
... رفت و اما چی بگم دنیا خاکستری شد دلشکسته در قنج مرغکی بستری شد حالا ای هم
سفرا او کجا ... خودمی:D:D:D :smile28::smile28::smile28::smile28::D ...

 


92 . خدایا... - O Bҽɳιɱ Oʅʂυɳ Dυɳყαʅαɾ ʂιȥιɳ
www.boghzsara.lxb.ir/post/47
‎یا از این دنیا دیلیتم کن یا خودم لفت میدم عاالی بود. ساراااااا. ساعت11:27---22 دی
1394. سلام. ... جام دانلود · shakiba_soroosh .::سکوت قلب::. رویای دخترونه(ملینا)

 


93 . انجمن شبانه روزی - کانون ترک
www.ktark.com/post-55921.html
‎اونایی که هستن تو این دنیا مامانای خوب کانونی و داداشتون من 4fvfcja میرم میخوابم ولی
شیفت شب از 12یا 1 تا 3 میام نگهبانی میدم 42 یادتون نره دعا ... :happy::varzesh:.

 


94 . سلام واسه چی پیام هایی که میدم گزارش تحویلش میاد اما برای ان ها پیامم ...
www.javab-soal.com/j.aspx?q=سلام_واسه...میدم...
‎سلام واسه چی پیام هایی که میدم گزارش تحویلش میاد اما برای ان ها پیامم نمیره,رفع

 


95 . مشکل ... در زمستان 1382 و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا امدند
.

 


96 . با احترام؛ سالگرد کوفتتان فرخنده! | تی وی 28
www.tv28.ir/page-497330.html
‎با احترام؛ سالگرد کوفتتان فرخنده! :: با احترام؛ سالگرد کوفتتان فرخنده! ... اما به
این صورته که فلانی جون، تو وختی به دنیا اومدی ابرا از گریه مردن، تولدت مبارک تنها
...

 

 

 

 


100 . خـــــــــــــــــــــدایـــــــا؛ فازم بد جور سنگینه... : یا از این دنیا"دیلیتم ...
net.tebyan.net/a

 

  • ۹۵/۱۱/۰۴
  • ۳۷۵ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی